Produkt společnosti je B2B platforma pro organizátory konferencí a jejich návštěvníky. Řešení umožňuje organizátorovi vytvořit mobilní aplikaci pro konferenci za méně než 10 minut. Díky jedinečnému řešení, špičkovému designu a jednoduchému uživatelskému rozhraní dokáže výrazně zvýšit zapojení účastníků na konferenci. Zákazníci projektu reportují až 25násobný nárůst zpětné vazby oproti jiným řešením. Taktéž množství uživatelů aplikace na konferencích dosahuje až 70 %, přičemž standard na trhu je 15–20%.
Business model projektu je zaměřený na škálovatelnost. Jednoduchá a samoobslužná aplikace vyžaduje minimální support. Zákazník může produkt sám vyzkoušet, vytvořit obsah a zaplatit skrze platební bránu. Vše je zcela transparentní bez nutnosti robustního prodejního týmu, což projekt podstatně odlišuje od konkurence. Přibližná výše dosavadní investice do projektu je 3 500 000 Kč.
Produkt má vracející se platící zákazníky. V horizontu 3–6 měsíců autoři očekávají, že dosáhnou bodu zvratu. Investora hledají z toho důvodu, aby mohli rapidně škálovat marketing a sales a významným způsobem akcelerovat růst produktu. Autoři jsou si jisti tím, že jejich produkt v daném segmentu patří mezi nejlepší řešení na trhu. Investici chtějí využít pro to, aby v co nejkratším čase získali významnou část trhu.
Produkt společnosti je B2B platforma pro organizátory konferencí a jejich návštěvníky. Řešení umožňuje organizátorovi vytvořit mobilní aplikaci pro konferenci za méně než 10 minut. Díky jedinečnému řešení, špičkovému designu a jednoduchému uživatelskému rozhraní dokáže výrazně zvýšit zapojení účastníků na konferenci. Zákazníci projektu reportují až 25násobný nárůst zpětné vazby oproti jiným řešením. Taktéž množství uživatelů aplikace na konferencích dosahuje až 70 %, přičemž standard na trhu je 15–20%.
Business model projektu je zaměřený na škálovatelnost. Jednoduchá a samoobslužná aplikace vyžaduje minimální support. Zákazník může produkt sám vyzkoušet, vytvořit obsah a zaplatit skrze platební bránu. Vše je zcela transparentní bez nutnosti robustního prodejního týmu, což projekt podstatně odlišuje od konkurence. Přibližná výše dosavadní investice do projektu je 3 500 000 Kč.
Produkt má vracející se platící zákazníky. V horizontu 3–6 měsíců autoři očekávají, že dosáhnou bodu zvratu. Investora hledají z toho důvodu, aby mohli rapidně škálovat marketing a sales a významným způsobem akcelerovat růst produktu. Autoři jsou si jisti tím, že jejich produkt v daném segmentu patří mezi nejlepší řešení na trhu. Investici chtějí využít pro to, aby v co nejkratším čase získali významnou část trhu.
Možnost prodeje pro investora nastane po 2–3 letech, kdy autoři plánují Seed či Series A investiční kolo, při očekávané valuaci 60–100 mil. Kč. Další možnost prodeje se pro investora naskytne v horizontu 5–7 let, kdy autoři očekávají valuaci 3-6x EBITDA u finančního kupce a až 10x EBITDA v případě strategického kupce.