Počítače, internet, IT

Počítače, internet, IT

Vašemu výběru odpovídá 35 projektů
  • 1966
    Aktivní

    ZAVEDENÁ MODERNÍ SEZNAMKA NA KLUBOVÉ BÁZI PRO NEZADANÉ

    2 000 000 CZK - 3 000 000 CZK

    Jedná se o uzavřený “life-stylový klub” pouze pro nezadané s neomezenou kapacitou a neomezenou pestrostí zábavy. Členství je placené a exkluzivní - členem se můžete stát pouze na pozvání od jiného člena či ambasadora. Projekt nespočívá v seznamování, ale v produkování originálních volnočasových aktivit od profesionálně připravených stylových párty, přes různé zájmové aktivity, přednášky, workshopy až po gastroturistiku nebo cestovatelské aktivity.
     
    Do projektu bylo investováno 1,3 mil. Kč (bez započítání práce zakladatelů). V letošním roce se uskutečnilo více než 30 akcí pro 500 lidí. Tím se ověřil celý koncept a vylepšilo fungování i další vývoj.
     
    Se vstupem investora do projektu bude možné dokončit webovou i mobilní aplikaci, která je zcela zásadní pro komunikaci mezi členy, investovat je třeba do marketingu a růstu.

  • 1965
    Aktivní

    APLIKACE JÁ ČÍŠNÍK - REVOLUCE V GASTRONOMII

    5 000 000 CZK

    Stalo se Ti někdy, že jsi seděl v restauraci hladový a nedočkavý a číšník nikde? Pospíchal si a čekal „nekonečně dlouho“ na zaplacení? Nám se to stalo. Mnohokrát! A tak jsme si řekli, že to změníme! A pořádně!
     
    Aplikace Já, číšník je elektronická obsluha, která se nikdy nemračí, kterou máte vždy s sebou, se kterou objednáte to, co chce a kdykoli chcete, zaplatíte, kdy vás zrovna napadne. A to je teprve začátek….
     
    Já, číšník změní kvalitu služeb v gastronomii. Klientům ušetří čas i peníze, přinese zábavu, doporučí nejlepší jídlo a pití na základě spokojenosti ostatních klientů. Majitelům restaurací pomůže zvednout kvalitu služeb a personálu, dá nástroj na růst tržeb a pokles nákladů.
     
    A mnohem víc!

    Máme za sebou již rok vývoje, testování a úspěchů. Hledáme k sobě někoho, kdo finančně i osobně pomůže Já číšníka posunout do každé kapsy, každého mobilu, každé restaurace nejen u nás! Teď prostě startujeme obchod na plný pecky!

  • 1964
    Aktivní

    FAIRPLAYAUTO.CZ - BEZ REALITKY NA AUTA

    3 000 000 CZK - 5 000 000 CZK

    Fairplayauto.cz je internetová platforma, aktivně reagující na dlouhodobě trvající, pokřivený trh s ojetými automobily. Roční objem transakcí v tomto sektoru je cca 140 MLD. Kč, z čehož dle statistik společnosti CEBIA, pouhou třetinu pokrývají české autobazary a zbylé dvě třetiny probíhají zcela bez profesionální podpory mezi soukromými prodejci.

    Problém autobazarů je ten, že jelikož jsou to profesionální obchodníci, cílící na maximální možnou marži, tak bývá (vzhledem k lobby a nedostatečně vyspělé a nedůsledné legislativě) klient takového obchodníka velice často klamán a to ať již na straně kupujícího, tak i na straně prodávajícího.

    Standardně dochází k falšování historie automobilů, manipulaci s rokem výroby, počtem najetých kilometrů, bohužel i k prodeji vozů po těžkých havariích, kde běžný člověk nemá možnost takovou skutečnost odhalit. V roli prodávajíího pak bývá rovněž využíváno neznalosti, ale také tlaku na potřebu rychlého prodeje ze strany klienta a takový klient pak ztrácí standardně i mnoho desítek tisic korun, o které ho při výkupu autobazar doslova “obere” a v zápětí o tuto částku prodejní cenu vozu navýší.
    Pokračování úvodu:
    Ať již jde o autobazary, či soukromé prodejce, tak dochází v neposlední řadě také k velice nepříjemným střetům, co se týče uplatnění reklamace například skrytých vad, které se přirozeně u ojetých vozů vyskytují často. Běžně kupující ojetého nemá zkušenost se správným zněním smluv a může tak sladno naletět ostřílenému obchodníkovi, pro kterého je toto “denní chléb” a právní vymahatelnost je pak v takových případěch téměř nulová.

    Dalším podstatným faktorem jsou současné pokusy o soukromý prodej vozidel na internetu. Dle výzkumů víme, v momentě, kdy se člověk rozhodne inzerovat svůj vůz na internetu, tak se setkává s následujícím… Své vozidlo umístí na jeden, maximálně dva nejznámější portály, které jsou dnes z 90% obsazeny na první pohled “lákavými” nabídkami zkušených autobazarů, kteří dobře vědí, jak na svůj vůz nejlépe upozornit a mají s portály často nadstandatdní podmínky, jednoduše proto, že je živí svými penězi. Soukromý prodejce pak po několika týdnech, či měsících, kdy musí průběžně čelit neustálému tlaku telefonů a sms výkupčích z autobazarů, kteří o jeho inzerovaném voze díky svým robotům okamžitě vědí a mnohdy se pak vydávají i za sokromníky pod cizími jmény, aby za každou cenu svůj cíl do bazaru nalákali. Svůj boj pak prodávající často vzdává a buďto zásadně zlevňuje, nebo nakonec stejně svůj vůz se ztrátou potenciální marže, do nejbližšího autobazaru odváží.
    Zde je uveden pouze zlomek poměrně běžných problémů, se kterými se lidé při koupi, či prodeji ojetých vozů setkávají.

    Projekt FairplayAuto je reakcí na současnou kritickou situaci na trhu s ojetými vozy, s cílem nabídnout klientům řešení, které na trhu chybí.

  • 1961
    Aktivní

    PRÉMIOVÝ CHYTRÝ KUFR PRO BEZPEČNÉ CESTOVÁNÍ

    1 390 000 CZK

    Lidé přenáší své věci či cennosti odjakživa a kufry jim v tom pomáhají již nespočet let, ať už jde o cestování či stěhování.
    Bohužel ale k tomu také patří obavy a strach, o své cennosti, zavazadla o své blízké a nespočet dalších útrap, které Vás mohou na Vašich cestách zastihnout. Proto jsme vymysleli zavazadlo, které Vám dá pocit bezpečí a se kterým budete rádi cestovat.

    Zavazadlo, které je prvním karbonovým chytrým kufrem na světě. Vyrobený z karbonového kompozitu ruční výroby.

  • 1960
    Aktivní

    MODERNÍ SYSTÉM PROPOJUJÍCÍ DIVADLA S NÁVŠTĚVNÍKY

    1 000 000 CZK - 1 250 000 CZK

    Každý jistě známe v našem okolí řadu lidí, kteří rádi chodí do divadel. Často a rádi objevují nová představení i divadla. Vedle toho často slýcháme, jak je pro divadlo těžké najít své diváky. Bohužel trh divadel zůstal svým vývojem v 90. letech minulého století a proto divákům nezbývá nic jiného, než složitě hledat stránky divadel na Googlu a divadlům nezbývá než doufat, že je diváci najdou. Toto chce autor změnit.

    Cílem projektu je udělat z divadla běžnou součást života lidí — podobně jako je tomu u kina. A jak se toho docílí? Divákům bude poskytnut nástroj, jak být kultuře mnohem blíž než to kdy bylo možné. Jak ji mít ve své kapse. Nástroj, který jim umožní snadno vyhledávat mezi představeními divadel v jejich městě, sdílet se svými kamarády doporučení a pozvánky na představení a jednoduše — jedním kliknutím — nakupovat vstupenky. To je tento projekt, budoucnost spojení diváků a divadel.

    Do projektu se v následujících měsících chystá investice okolo 250 000 Kč z vlastních zdrojů autora. Jeho přípravou se zabývá aktivně tým lidí již 3 měsíce. Od potenciálního investora očekávají finanční zázemí, které jim umožní lépe pracovat na tom, aby celý systém fungoval po technické stránce, ale primárně hledají do projektu strategického partnera. Hlavní vizí a záměrem je něco, co má ambici změnit daný tržní segment — a to nejenom v ČR. Aby tohoto dosáhli, potřebují na své straně partnera, který pomůže s nastavením procesů, managementu, plánováním a následnou expanzí na zahraniční trhy.

    V současné době se již komunikuje s prvními divadly, aby celý systém byl zhotoven maximálně efektivně a na základě praktických zkušeností.

  • 1956
    Aktivní

    ONLINE KABELOVKA 21.STOLETÍ

    3 000 000 CZK - 10 000 000 CZK

    Dnešní společnost je stále více online. Přesně takové prostředí máme pod kontrolou již řadu let. Mezi naše kolegy se řadí technici, kteří se mimo jiné specializují na webové projekty, mají zkušenosti s velkými datovými toky a starají se o autonomní systémy. A právě tito specialisté mají na svědomí i tento online TV projekt.
    Stalo se Vám už, že jste promeškali oblíbený TV pořad, protože jste zrovna nebyli v dosahu televize? Vyskytovali jste se zrovna mimo dosah signálu, nebo jste si zapomněli nastavit nahrávání? Mít tak v tu chvíli možnost sledovat TV například na mobilním telefonu, tabletu nebo notebooku, to by bylo. Tak jsme si řekli, že takovou službu navrhneme a spustíme. A to k 1. 5. 2015. Navíc jsou naše služby dostupné až 170 hodin zpětně, a tak záleží jen na Vás, kdy se na oblíbený pořad podíváte.
    Výsledkem jsou naše služby, které neustále zlepšujeme a rozšiřujeme. Dívat se můžete kdekoliv a kdykoliv s jedinou podmínkou – internetovým připojením a zařízením pro přenos programu. Díky tomu tak máte možnost shlédnout romantický film pod hvězdnou oblohou nebo seriál cestou v MHD, zatímco jedete do školy nebo zaměstnání. Naše služba je dostupná vždy a všude.
     
    Do projektu zainvestoval cca 5 400 000 Kč za poslední dva roky s důrazem na co největší automatizaci tak, aby náklady na provoz byly co nejnižší. Nyní má společnost po zahájení provozu řádově stovky platících zákazníků, obrat se blíží miliónu korun, přičemž zisk činí až 80% obratu. Je připravena jasná strategie růstu společnosti, ke které je ovšem zapotřebí partner. Ambice jsou dostat se v co nejbližší době na stabilní postavení na českém trhu a expandovat do zahraničí, kde tyto služby chybí.

  • 1951
    Aktivní

    P2P PLATFORMA PRO CESTOVATELE A JEJICH VYBAVENÍ

    4 800 000 CZK - 6 000 000 CZK

    Jedná se o P2P online službu, která se zabývá problematikou sdílené ekonomiky. Projekt řeší zapůjčování sportovních a cestovatelských potřeb. Platforma je primárně cílená na velké městské aglomerace, přímořská letoviska, horská střediska a pravidelné sportovní akce. Jedná se o první aplikaci tohoto typu na trhu.

    Projektu bylo věnováno prozatím 6 měsíců obsahového vývoje, který se týká zrodu webových stránek a jeho obsahu databáze vč. obchodních podmínek, mobilní iOS, Android aplikace a bylo do něj investováno v řádech desetitisíc korun.
    Ze statistik vyplývá fakt, že právě toto odvětví má veliký potenciál, neboť:
    -Sdílená ekonomika každým rokem exponenciálně roste, a v roce 2025 nabyde hodnoty kolem 335 miliard $.
    -Každý člověk denně stráví v průměru 3,5 hodiny na svém mobilním zařízení. Ročně procestuje svět 1,2 miliardy lidí.
    -Je přes 75 miliard aplikací stažených na platformách iOS a Android.

    Strategického investora hledáme, z důvodu expanze platformy na globální trh. Růst projektu musí být zajištěn z právního a finančního hlediska. Investice bude sloužit ke globální marketingové kampani, dokončení aplikace i webových stránek, mzdy pro případné specialisty v oblasti účetnictví a práva.

    EN: P2P online service, that deals with issues of shared economy. The project solves borrowing sports and travel things especially for travellers. The platform is primarily targeted to large urban agglomerations, seaside resorts, mountain resorts and regular sports and travel events. This is the first application of this type on the market.
    In case of any interest, do not hesitate to contact Busyman for further informations.

  • 1950
    Aktivní

    PERSONÁLNÍ AGENTURA S UNIKÁTNÍM KNOW-HOW A TOP KLIENTY

    9 000 000 CZK

    Předmětem prodeje je personální a head-hunterská agentura. Její odlišností je vyhledávání špičkových zaměstnanců na vysoké IT a manažerské pozice pro korporátní klienty jako jsou banky, pojišťovny, automobilky, konzultační společnosti, petrochemická výroba, 5 z TOP 20 českých firem atd.
     
    Majitelé společnost založili a rozvinuli, nyní ji chtějí předat investorovi či společnosti, která ji bude dále rozvíjet. Důvodem prodeje jsou další podnikatelské aktivity autorů, které směřují jiným směrem a kterým se chtějí věnovat.

  • 1948
    Aktivní

    OTEVŘENÁ DATOVÁ PLATFORMA BUDOUCNOSTI

    5 000 000 CZK

    Společnost se zabývá vývojem unikátního technologického produktu. Jedná se o otevřenou platformu umožňující propojování a využívání dat na technologicky i filozoficky nové úrovni. Společnost pomáhá vytvářet mosty jak mezi uzavřenými datovými zdroji firem, tak mezi online a offline světem.

    Autoři mají ambici, aby se platforma stala globálním hybatelem „datové revoluce“. Otevřená platforma umožní v rámci této revoluce nový způsob jak data bezpečně sdílet, užívat a transformovat.
     
    Společnost vznikla v lednu 2017 a vychází z dlouholetých zkušeností jejich zakladatelů a již nyní jedná s významnými subjekty ohledně implementací.
     
    Do vývoje platformy bylo zatím investováno (člověkodní - MD):
    60 MD architektonických a analytických prací
    120 MD vývojových prací
    80 MD business development

  • 1946
    Aktivní

    SOFTWARE PRO EVIDENCI DOKUMENTŮ PRO B2B SEGMENT

    1 000 000 CZK - 3 000 000 CZK

    Základní motivací pro realizaci projektu byla vlastní zkušenost autorů se schraňováním účtenek k zakoupeným produktům. Většina lidí tyto účtenky schraňuje v krabici od bot, avšak tento způsob se rozhodně nejeví jako vhodný pro 21. století. Velkou nevýhodou tohoto způsobu uložení účtenek je nepřehlednost, účtenky se v mnoha případech promíchají a tak je velice obtížné najít tu správnou. Dalším nedostatkem, se kterým se potýkají podnikatelé a OSVČ v ČR je nevhodné řešení toku dokumentů firmou a jejich zálohování ,které v lepším případě probíhá v elektronické podobě na pevném disku „centrálního serveru“ firmy. Aplikace má za cíl těmto subjektům nabídnout jednoduché a přehledné řešení, které odpovídá představám autorů o DMS pro 21. století.
     
    Autoři mají zkušenosti s budování a řízením projektů a své know-how vložili do tohoto záměru. Do projektu v současnosti autoři investovali vlastní kapitál v hodnotě několika desítek tisíc korun, který byl využit k naprogramování testovací alfaverze projektu. Vývoj zatím probíhá pouze ve volných chvílích autorů. Od září 2017 bude zahájeno čerpání dotace EU, díky čemuž budou všechny síly realokovány přímo na tento projekt.
     
    Pro projekt hledají investora, který by svými prostředky umožnil zejména financování marketingové kampaně aplikace, neboť prostředky potřebné na financování vývoje a nákupu potřebného HW vybavení jsou čerpány z dotačních programů Evropské unie. Investor by neměl být pouhým vkladatelem finančních prostředků, ale měl by být nadšený pro myšlenku projektu a svou činností aplikaci dále podporovat, ať už v podobě jejího využití ve vlastních společnostech, nebo mezi svými obchodními partnery a přáteli.

Stránky