Sport a volný čas

Sport a volný čas

Vašemu výběru odpovídá 7 projektů
  • 1962
    Aktivní

    ROZŠÍŘENÍ NABÍDKY ZÁBAVNÍCH HER PRO MĚSTA, OBCE, FIRMY A EVENTY

    2 000 000 CZK

    Cílem celého projektu je vytvořit komplexní službu pronájmu jedinečných mobilních atrakcí, organizace zábavy pro děti i dospělé na firemních akcích, svatbách, dětských dnech s nabídkou pro celou ČR i zahraničí. Projekt má podobu přehledných internetových stránek sloužících k objednání a rezervování atrakcí.
     
    S touto aktivitou začal autor před necelými dvěma lety a minulou sezónu navštívil mnoho eventů s pěti svými atrakcemi. Do atrakcí a nezbytných dalších věcí k přepravě, manipulaci a bezpečnosti bylo investováno cca 1 200 000 Kč.
     
    Po absolvování sezóny dospěl autor k závěru, že tato činnost má obrovský potenciál a velmi širokou klientelu. Účastnil se cca 70 akcí a eventů. Již na další sezónu se mu začínají hromadit objednávky na akce, a tudíž začal realizovat nápad o spuštění jedinečného projektu, který nemá v ČR obdoby. Investice bude využita na výrobu 25-30 ks jednoduchých moderních atrakcí pro děti, nakoupení 10 středně velkých nafukovacích atrakcí od přímého dodavatele z Číny a nákupu 3 obrovských nafukovacích atrakcí. Dodavatel potvrdil, že je jediný odběratel v Čechách, přičemž originalita atrakcí spočívá i v tom, že dodavatel vyrobí atrakce na míru a dle konkrétního zadání.
     
    Už jsou registrovány zakázky na příští rok a nyní se hledá partner, který pomůže projektu expandovat.

  • 1959
    Aktivní

    EXPANZE SPOLEČNOSTI VYRÁBĚJÍCÍ ZDRAVÉ SNÍDANĚ

    1 300 000 CZK - 2 450 000 CZK

    Projekt vznikl v roce 2012 a zabývá se výrobou vlastních produktů charakteru doplňků stravy a potravin, které neobsahují lepek. Potravinových doplňků bylo od roku 2012 prodáno více než 1 mil. ks. Na konci roku 2015 byl k funkčnímu programu hubnutí vyvinut produkt, který byl následně uveden na trh. Původní záměr počítal s tím, že produkce tohoto produktu bude na hranici cca 10000 ks/měsíc. V současné době produkce překračuje ve špičkách 250.000 ks měsíčně a neklesá pod 100.000 měsíčně. Dále jsou připraveny další produkty na zakázku a v blízkých měsících dosáhne produkce cca 750.000 ks měsíčně. Již nyní se produkty dodávají na deset zahraničních trhů a o dalších se velmi aktivně jedná.
     
    Projekt se zaměřuje na propagaci a prodej produktů, jejichž užívání, či konzumace, má pozitivní vliv na snižování hmotnosti lidského těla, nebo na kvalitu potravin, které z výrobních kapacit pocházejí. Myšlenka má s ohledem na v podstatě neexistující konkurenční prostředí globální potenciál. „Toto lze doložit např. dotazem zaměstnance společnosti, která v kooperaci mele komponenty pro nový výrobek „ZDRAVÁ polévka“, který se dotazoval, proč do rajčatové polévky dáváme sušená rajčata a ne nějaké chemické náhrady, či aromata, která by nahradila kvalitní suroviny.“
     
    Do projektu bylo vloženo přes 7 mil. Kč. Výrazný progres zaznamenal od ledna 2016, kdy rapidně narostly tržby. Projekt se velmi dynamicky vyvíjí rok a půl. Do tohoto roku značka vykazuje stabilní prodejní výsledky na poli potravinových doplňků.
     
    Projekt extrémně rychle expanduje jak na tuzemském, tak na zahraničních trzích. Investora je zde potřeba pro získání finanční stability celého projektu. Existují další produkty, které s ohledem na nedostatek času a finančních prostředků v tomto okamžiku nejsou vyráběny. Tyto produkty mají podobný prodejní potenciál jako výrobky, které již jsou prodávány.

  • 1958
    Aktivní

    ROZŠÍŘENÍ VÝROBY LASEROVÝCH STŘELNIC PRO CIVILNÍ A SPORTOVNÍ TRH

    10 000 000 CZK - 20 000 000 CZK

    Společnost se věnuje vývoji a výrobě různých druhů laserových střelnic již řadu let. Má za sebou úspěšně realizované projekty pro různá odvětví trhu. Prodej laserových a optických zařízení tvořil v r. 2015 obrat přibližně 5,5 mil. Kč a v roce 2016 přibližně 4,3 mil. Kč.
    Nyní společnost hledá nového partnera, který by ji pomohl s expanzí na trhu a obchodní stránkou projektu. Díky zkušenostem a vlastnímu vývoji je schopna dostát závazkům svých současných i budoucích klientů a stát se ještě významnějším hráčem na trhu s mezinárodním přesahem.
     
    Možnosti spolupráce jsou:
    -Nalezení strategického partnera pro obchodní činnost firmy s důrazem na komerční sféru, PR nebo teambuildingové aktivity.
    -Nabídka spolupráce na rozvoji firmy prostřednictvím investice.
    -Možnost vytvoření nové společnosti s investorem, rozvoj určitého segmentu ze současné široké nesourodé nabídky laserových střelnic.
     
    Za posledních 5 let bylo investováno jen do vývoje 5-6 000 000 Kč.

  • 1939
    Aktivní

    PLATFORMA PRO INVESTORY S DUŠÍ SPORTOVCE

    10 300 000 CZK

    Sport se v dnešní době již plně prolíná životním stylem. Řada lidí má své oblíbené sporty i své oblíbené týmy. Navíc mají rádi adrenalin ze soutěživosti a adrenalin z investování. Tento projekt přináší vše na jednom místě. Jedná se o nově vymyšlený unikátní algoritmus, který dává možnost fanouškům, sázkařům a serióznějším investorům sázet, investovat a obchodovat na jedné platformě, na základně čistě sportovních a férových pravidel.
     
    Produktem je webová stránka, která umožňuje hráčům vložit peníze do svého oblíbeného týmu anebo týmu, kterému věří. Následně mohou dle algoritmu krátkodobě vydělávat či obchodovat. Pozor, nejedná se o sázkové kurzy, jaké známe. Nejedná se ani o fantasy games. Je to prostě něco úplně nového, co prozatím nikde ve světě neexistuje.
     
    Autor vyvíjel algoritmus 3 roky, investoval ze svého rozpočtu cca 200 000 Kč na tvorbu webové stránky a demo verze. Sportovnímu byznysu se věnuje více než 10 let – firma, kde je zaměstnán na manažerské pozici působí ve sportovním segmentu. Podpora ze strany investora by posunula projekt dopředu, do pozice kdy bude ‚ready to go online‘.

  • 1877
    Aktivní

    JEDINÁ TRAMPOLÍNOVÁ ARÉNA NA MORAVĚ S PŘESAHEM NA POLSKO A SLOVENSKO

    6 500 000 CZK - 7 000 000 CZK

    Cílem projektu je využít potenciál boomu v oblasti sportu a zdravého životního stylu ve spojení s novinkou na trhu, kterou jsou trampolínové, neboli Jump parky. Jedná se o sportoviště s plochou od cca 500 m2 s různými druhy trampolín a skákacích atrakcí pro děti i dospělé, umístěné v uzavřené hale, čímž je zabezpečeno celoroční využití. Momentálně jsou známé 2 Jump parky v ČR (Praha a Brno), 1 na Slovensku (Bratislava) a několik v Německu. Je hotova analýza těchto zařízení a zpracován potenciál pro plánovanou výstavbu. 

    V Praze po otevření byla návštěvnost cca 60 000 lidí za rok. V lokalitě plánované realizace je navíc přesah do Polska, a na Slovensko. Příjem je počítán z několika různých zdrojů a marketingových aktivit, ne jen ze vstupného. 

    Do projektu byla dosud investována práce 2 lidí – autorů. S ohledem na objem finančních prostředků potřebných pro start projektu (cca 6,5mil. Kč), kdy z vlastních zdrojů dokážou autoři pokrýt cca 20 % nákladů, se rozhodli vyhledat partnera pro realizaci projektu. Investice by byla využita na nákup a instalaci trampolín, rekonstrukci prostor, vybudování malé kavárny v prostoru objektu a nezbytné marketingové výdaje (inzerce, POP, reklama v MHD, marketingová podpora sezónních eventů zaměřených na získání klientely a rozšíření povědomí o Jump parku).

  • 1750
    Realizováno

    Hledám investora na projekt: Síť E-BIKE TOURS v evropských metropolích.

    450 000 CZK

    Firma byla založena jako studentský projekt, a nyní by ráda udělala krok mezi velké mezinárodní firmy. Elektrická kola se stala hitem během několika let ve většině evropských i světových měst, a v dnešní době již většina turistů má zkušenost s jízdou na elektrokole, a tak dobře zná jejich nesporné výhody. Ebiky jsou určeny všem věkový kategoriím od 12 do 75 let, můžete si také vybrat z mnoha typů i velikostí dle potřeby např. městská.

  • 1640
    Realizováno

    Hledám investora na projekt: Fresh kruháč.

    1 000 000 CZK

    Start-up projekt Fresh kruháč byl odstartován v březnu 2013 třemi ambiciózními studenty VŠE, kteří hledají investora, jehož investice přispěje především k vybudování vlastní tělocvičny – nalezení vhodných prostor k dlouhodobému pronájmu. Tento projekt byl oceněn prvním místem v soutěži Vysoké školy ekonomické – Entrepreneurship forum 2013.

    Fresh Kruháč je kondiční kruhový trénink, který kombinuje tradiční i alternativní druhy cvičení  a to včetně moderních trendů. Trénink probíhá na bázi cvičení s moderními pomůckami jako TRX, kettlebells, bosu, sandbags aj., ale umožňuje i cvičení bez nich. V současné době jsou služby poskytovány v pronajaté tělocvičně, ve které probíhá 6-7 tréninků týdně (se ziskem 1000 Kč/trénink). Jednoho tréninku se průměrně účastní 12 až 14 zákazníků.

    Cílem projektu je dosažení 50% vytíženosti (cca 17 472 návštěvníků) během prvního roku provozu. Úsilím ve druhém roce je navýšení na 75% vytíženost a otevření druhé pobočky v Praze. Od třetího roku provozu bude záměrem společnosti udržení si pozice a rozšiřování poboček, které budou zakládány na základě franchisingu. Společnost usiluje o rozšíření služeb: vybudování Eshopu (prodej suplementů, sportovních pomůcek se značkou Fresh kruháč), nabízení zvýhodněných pojistek pro sportovce aj.

    Výše investice: 100 000 Kč až 2 000 000 Kč

    • investice 2 000 000 Kč (rekonstrukce a pronájem prostor tělocvičny – kapacita tří tělocvičen (možnost podnájmu nevyužitých prostor – další zdroj zisku)
    • v případě nižší investice budou finanční prostředky využity na zkvalitnění stávajících cvičebních pomůcek, vytvoření marketingové kampaně