Jedná se o otevřenou B2B cloudovou platformu provozovanou jako SaaS. Slouží jako nástroj pro doporučování zboží, služeb nebo obsahu v reálném čase, na základě pochopení modelů chování uživatelů a s využitím umělé inteligence (AI). Pomáhá pochopit chování uživatelů a pružně reagovat na personalizované potřeby klientů. Platforma obsahuje i řadu funkcí pro UX design (Heatmaps, session recording etc.).
Celá platforma funguje na principu Open Source a její služby jsou dostupné přes API.
Primárně cílí na B2B segment (partnerské organizace), velké společnosti a marketingové a mediální agentury, jimž umožňuje sledovat jejich prodejní kanály a doporučovat obsah/produkty, a tak zvyšovat tržby i spokojenost zákazníků.
Projekt vznikl v roce 2017. Od začátku bylo do něj ze strany vlastníků investováno 150.000 EUR – 25.000 EUR poskytl partner Microsoft pro využití svých služeb (Azure Credit), 50.000 EUR projekt získal v rámci SME Instrumentu Horizon 2020 Evropské komise, kdy byl projekt oceněn v první fázi programu.
Byl dokončen MVP, který si koupili první platící zákazníci. Projekt hledá investici pro dokončení svého vývoje, akceleraci a rozšíření v České republice, současně i expanzi na zahraniční trhy (US, UK).