Marketing a media

Marketing a media

Vašemu výběru odpovídá 18 projektů
  • 1966
    Aktivní

    ZAVEDENÁ MODERNÍ SEZNAMKA NA KLUBOVÉ BÁZI PRO NEZADANÉ

    2 000 000 CZK - 3 000 000 CZK

    Jedná se o uzavřený “life-stylový klub” pouze pro nezadané s neomezenou kapacitou a neomezenou pestrostí zábavy. Členství je placené a exkluzivní - členem se můžete stát pouze na pozvání od jiného člena či ambasadora. Projekt nespočívá v seznamování, ale v produkování originálních volnočasových aktivit od profesionálně připravených stylových párty, přes různé zájmové aktivity, přednášky, workshopy až po gastroturistiku nebo cestovatelské aktivity.
     
    Do projektu bylo investováno 1,3 mil. Kč (bez započítání práce zakladatelů). V letošním roce se uskutečnilo více než 30 akcí pro 500 lidí. Tím se ověřil celý koncept a vylepšilo fungování i další vývoj.
     
    Se vstupem investora do projektu bude možné dokončit webovou i mobilní aplikaci, která je zcela zásadní pro komunikaci mezi členy, investovat je třeba do marketingu a růstu.

  • 1963
    Aktivní

    PORTÁL SPECIALIZUJÍCÍ SE NA DOPORUČENÍ A PRODEJ DÁRKŮ NA MÍRU

    946 000 CZK

    Projektem je internetový portál, který umožňuje prezentovat a prodávat produkty třetích stran (ostatních e-shopů), které jsou vhodné jako dárek. Portál je jedinečný a specifický svým zacílením na dárkové zboží, které si lidé vybírají pomocí chytře nastavitelného filtru. Kupující tak nabyde inspiraci ze široké nabídky vkusných, originálních či netradičních dárků. Nejen muži ocení úsporu času a vyhnutí se stresu při nakupování dárků na poslední chvíli. Obchodníci využívají portál jako efektivní prodejní kanál, který přivede zákazníka k nim do e-shopu. Největším lákadlem pro obchodníky je exkluzivita na umístění jejich produktů. To znamená, že žádný jiný e-shop nemůže inzerovat stejný produkt, jako již zalistovaný. Hlavní parametr pro výběr dárků není cena, a to je zásadní rozdíl oproti slevovým portálům a srovnávačům cen.
     
    Do projektu bylo vloženo cca 120.000 Kč z vlastních zdrojů autora, je naprogramován a otestován, má připravenu databázi partnerů pro oslovení a chystá se pro plný vstup na trh. Autor již má zkušenosti s online podnikáním.
     
    Projekt je připraven k uvedení, ale aby dosáhl svého potenciálu, bude zapotřebí investice (uvedeno v podkladech). Autor ocení partnera s know-how z oblasti E-commerce a parťáka, který se bude na projektu aktivně podílet. Není však podmínkou.

  • 1961
    Aktivní

    PRÉMIOVÝ CHYTRÝ KUFR PRO BEZPEČNÉ CESTOVÁNÍ

    1 390 000 CZK

    Lidé přenáší své věci či cennosti odjakživa a kufry jim v tom pomáhají již nespočet let, ať už jde o cestování či stěhování.
    Bohužel ale k tomu také patří obavy a strach, o své cennosti, zavazadla o své blízké a nespočet dalších útrap, které Vás mohou na Vašich cestách zastihnout. Proto jsme vymysleli zavazadlo, které Vám dá pocit bezpečí a se kterým budete rádi cestovat.

    Zavazadlo, které je prvním karbonovým chytrým kufrem na světě. Vyrobený z karbonového kompozitu ruční výroby.

  • 1959
    Aktivní

    EXPANZE SPOLEČNOSTI VYRÁBĚJÍCÍ ZDRAVÉ SNÍDANĚ

    1 300 000 CZK - 2 450 000 CZK

    Projekt vznikl v roce 2012 a zabývá se výrobou vlastních produktů charakteru doplňků stravy a potravin, které neobsahují lepek. Potravinových doplňků bylo od roku 2012 prodáno více než 1 mil. ks. Na konci roku 2015 byl k funkčnímu programu hubnutí vyvinut produkt, který byl následně uveden na trh. Původní záměr počítal s tím, že produkce tohoto produktu bude na hranici cca 10000 ks/měsíc. V současné době produkce překračuje ve špičkách 250.000 ks měsíčně a neklesá pod 100.000 měsíčně. Dále jsou připraveny další produkty na zakázku a v blízkých měsících dosáhne produkce cca 750.000 ks měsíčně. Již nyní se produkty dodávají na deset zahraničních trhů a o dalších se velmi aktivně jedná.
     
    Projekt se zaměřuje na propagaci a prodej produktů, jejichž užívání, či konzumace, má pozitivní vliv na snižování hmotnosti lidského těla, nebo na kvalitu potravin, které z výrobních kapacit pocházejí. Myšlenka má s ohledem na v podstatě neexistující konkurenční prostředí globální potenciál. „Toto lze doložit např. dotazem zaměstnance společnosti, která v kooperaci mele komponenty pro nový výrobek „ZDRAVÁ polévka“, který se dotazoval, proč do rajčatové polévky dáváme sušená rajčata a ne nějaké chemické náhrady, či aromata, která by nahradila kvalitní suroviny.“
     
    Do projektu bylo vloženo přes 7 mil. Kč. Výrazný progres zaznamenal od ledna 2016, kdy rapidně narostly tržby. Projekt se velmi dynamicky vyvíjí rok a půl. Do tohoto roku značka vykazuje stabilní prodejní výsledky na poli potravinových doplňků.
     
    Projekt extrémně rychle expanduje jak na tuzemském, tak na zahraničních trzích. Investora je zde potřeba pro získání finanční stability celého projektu. Existují další produkty, které s ohledem na nedostatek času a finančních prostředků v tomto okamžiku nejsou vyráběny. Tyto produkty mají podobný prodejní potenciál jako výrobky, které již jsou prodávány.

  • 1956
    Aktivní

    ONLINE KABELOVKA 21.STOLETÍ

    3 000 000 CZK - 10 000 000 CZK

    Dnešní společnost je stále více online. Přesně takové prostředí máme pod kontrolou již řadu let. Mezi naše kolegy se řadí technici, kteří se mimo jiné specializují na webové projekty, mají zkušenosti s velkými datovými toky a starají se o autonomní systémy. A právě tito specialisté mají na svědomí i tento online TV projekt.
    Stalo se Vám už, že jste promeškali oblíbený TV pořad, protože jste zrovna nebyli v dosahu televize? Vyskytovali jste se zrovna mimo dosah signálu, nebo jste si zapomněli nastavit nahrávání? Mít tak v tu chvíli možnost sledovat TV například na mobilním telefonu, tabletu nebo notebooku, to by bylo. Tak jsme si řekli, že takovou službu navrhneme a spustíme. A to k 1. 5. 2015. Navíc jsou naše služby dostupné až 170 hodin zpětně, a tak záleží jen na Vás, kdy se na oblíbený pořad podíváte.
    Výsledkem jsou naše služby, které neustále zlepšujeme a rozšiřujeme. Dívat se můžete kdekoliv a kdykoliv s jedinou podmínkou – internetovým připojením a zařízením pro přenos programu. Díky tomu tak máte možnost shlédnout romantický film pod hvězdnou oblohou nebo seriál cestou v MHD, zatímco jedete do školy nebo zaměstnání. Naše služba je dostupná vždy a všude.
     
    Do projektu zainvestoval cca 5 400 000 Kč za poslední dva roky s důrazem na co největší automatizaci tak, aby náklady na provoz byly co nejnižší. Nyní má společnost po zahájení provozu řádově stovky platících zákazníků, obrat se blíží miliónu korun, přičemž zisk činí až 80% obratu. Je připravena jasná strategie růstu společnosti, ke které je ovšem zapotřebí partner. Ambice jsou dostat se v co nejbližší době na stabilní postavení na českém trhu a expandovat do zahraničí, kde tyto služby chybí.

  • 1952
    Aktivní

    MLADÁ, DYNAMICKÁ CESTOVKA UKAZUJÍCÍ BALI Z TÉ NEJOSOBNĚJŠÍ STRÁNKY

    2 000 000 CZK

    Autoři o sobě říkají, že provozují internetovou cukrárnu, kde se místo vanilkových trubiček a žloutkových věnečků prodávají neodolatelné dovolené, po kterých se zákazníkům sbíhají sliny. Mění trh cestovního ruchu novým, silným osobním přístupem. Dělají dovolené pro ty, co nechtějí strávit celý pobyt mezi hotelovým bazénem a mořem, ale nemají odvahu vydat se do světa sami pouze s baťůžkem. Momentálně působí na Bali, ale do deseti let je ambicí být ve více než 15 zemích světa.

    Vysoký proklientský přístup je po celou dobu dovolené, kde sice je dle balíčku předem vybrán určitý harmonogram, ale ten se vždy doladí na místě podle představ a přání klienta.

    Firma byla založena v říjnu roku 2017. Autoři do projektu investovali již 650.000 Kč. Tyto peníze byly použity na založení s.r.o., pronájem vily, náklady spojené s provozem a marketing.
     
    Autoři hledají investora, aby se mohli dostat více do povědomí a zároveň se věnovat expanzi a dalším aktivitám, které je dostanou na pozici leadera.
    Investice bude použita na pronájem větší vily na Bali, online marketing a analýzu trhu, kam bude projekt expandovat a na následný pronájem vily v nové zemi.

  • 1951
    Aktivní

    P2P PLATFORMA PRO CESTOVATELE A JEJICH VYBAVENÍ

    4 800 000 CZK - 6 000 000 CZK

    Jedná se o P2P online službu, která se zabývá problematikou sdílené ekonomiky. Projekt řeší zapůjčování sportovních a cestovatelských potřeb. Platforma je primárně cílená na velké městské aglomerace, přímořská letoviska, horská střediska a pravidelné sportovní akce. Jedná se o první aplikaci tohoto typu na trhu.

    Projektu bylo věnováno prozatím 6 měsíců obsahového vývoje, který se týká zrodu webových stránek a jeho obsahu databáze vč. obchodních podmínek, mobilní iOS, Android aplikace a bylo do něj investováno v řádech desetitisíc korun.
    Ze statistik vyplývá fakt, že právě toto odvětví má veliký potenciál, neboť:
    -Sdílená ekonomika každým rokem exponenciálně roste, a v roce 2025 nabyde hodnoty kolem 335 miliard $.
    -Každý člověk denně stráví v průměru 3,5 hodiny na svém mobilním zařízení. Ročně procestuje svět 1,2 miliardy lidí.
    -Je přes 75 miliard aplikací stažených na platformách iOS a Android.

    Strategického investora hledáme, z důvodu expanze platformy na globální trh. Růst projektu musí být zajištěn z právního a finančního hlediska. Investice bude sloužit ke globální marketingové kampani, dokončení aplikace i webových stránek, mzdy pro případné specialisty v oblasti účetnictví a práva.

    EN: P2P online service, that deals with issues of shared economy. The project solves borrowing sports and travel things especially for travellers. The platform is primarily targeted to large urban agglomerations, seaside resorts, mountain resorts and regular sports and travel events. This is the first application of this type on the market.
    In case of any interest, do not hesitate to contact Busyman for further informations.

  • 1936
    Aktivní

    PLATFORMA A APLIKACE ZVYŠUJÍCÍ KONVERZE PRODEJŮ OBCHODŮ A MÓDNÍCH ZNAČEK

    1 750 000 CZK

    Projektem je unikátní centralizovaná módní platforma soustřeďující veškeré obchody, informace, slevy, novinky a módní blogy na jednom místě. Využívá trhem ověřených fundamentů projektů Slevomat a Zomato, které přenáší na trh s módou a přidává prvky sociálního marketingu. Umožňuje vyhledávání obchodů podle geolokace nebo stylu oblékání a nákup prostřednictvím vlastních brandových voucherů. Partnerům pomáhá získat nové zákazníky, zvýšit konverzi a povědomí o značce.

    Do projektu již bylo zainvestováno cca 1.200.000 Kč, má hotovu aplikaci pro Androis a iOs, podány ochranné známky pro několik zemí, je zpracována analýza trhu od společnosti BrandBrothers a jsou již nasmlouváni klienti.

  • 1926
    Aktivní

    VIDEOPROJEKCE SPOJENÁ S ONLINE MARKETINGEM JAKO KOMPLEXNÍ SLUŽBA PRO FIRMY

    1 000 000 CZK

    Svět se stále vyvíjí a pro klienty už není tak zajímavé si nechat natočit jen samotné video, ale získat celý balíček služeb. Resp. vymyslí se koncept, cílová skupina a krom produkce videa bude postaráno i o celkový následný online marketing. Díky tomuto spojení jsou následné konverze a dosahy mnohem významnější, než když se odděleně natočí video s nějakým záměrem a to poté propaguje naprosto jiná společnost.
     
    Autora to ke tvorbě a natáčení videa táhlo od dětství, přičemž aktivně natáčí 3 roky, z toho 2 roky jej to živí. Do firmy bylo zainvestováno doposud cca 150 tis. Kč.
     
    V současné době se začátkem roku 2017 narůstá objem zakázek a je potřeba vytvořit druhý videotým a zároveň také spustit marketingové balíčky pro malé a střední firmy.
     
    Hlavní část investice by byla do techniky podporující 4K rozlišení, počítačů, na pronájem a vybavení kanceláří, investice do zaměstnance na fulltime a cash-flow.

  • 1923
    Aktivní

    SVĚTOVÝ ONLINE MAGAZÍN S ŠÍŘENÍM VIRÁLNÍHO OBSAHU

    155 000 CZK

    Projekt reflektuje vývoj doby posledních let, kdy se veškerý internetový obsah šíří virální cestou – přes sdílení pomocí sociálních sítí. Projekt vlastní skupiny s dosahem přes 800.000 fanoušků.
     
    Projekt je připravován přes 2 roky a proinvestováno bylo přes 250.000,- Kč.
     
    Jedná se o prodej celého projektu, kdy autorovi nezbývá časová kapacita k jeho vedení.

Stránky