Marketing a media

Marketing a media

Vašemu výběru odpovídá 15 projektů
  • 1956
    Aktivní

    ONLINE KABELOVKA 21.STOLETÍ

    3 000 000 CZK - 10 000 000 CZK

    Dnešní společnost je stále více online. Přesně takové prostředí máme pod kontrolou již řadu let. Mezi naše kolegy se řadí technici, kteří se mimo jiné specializují na webové projekty, mají zkušenosti s velkými datovými toky a starají se o autonomní systémy. A právě tito specialisté mají na svědomí i tento online TV projekt.
    Stalo se Vám už, že jste promeškali oblíbený TV pořad, protože jste zrovna nebyli v dosahu televize? Vyskytovali jste se zrovna mimo dosah signálu, nebo jste si zapomněli nastavit nahrávání? Mít tak v tu chvíli možnost sledovat TV například na mobilním telefonu, tabletu nebo notebooku, to by bylo. Tak jsme si řekli, že takovou službu navrhneme a spustíme. A to k 1. 5. 2015. Navíc jsou naše služby dostupné až 170 hodin zpětně, a tak záleží jen na Vás, kdy se na oblíbený pořad podíváte.
    Výsledkem jsou naše služby, které neustále zlepšujeme a rozšiřujeme. Dívat se můžete kdekoliv a kdykoliv s jedinou podmínkou – internetovým připojením a zařízením pro přenos programu. Díky tomu tak máte možnost shlédnout romantický film pod hvězdnou oblohou nebo seriál cestou v MHD, zatímco jedete do školy nebo zaměstnání. Naše služba je dostupná vždy a všude.
     
    Do projektu zainvestoval cca 5 400 000 Kč za poslední dva roky s důrazem na co největší automatizaci tak, aby náklady na provoz byly co nejnižší. Nyní má společnost po zahájení provozu řádově stovky platících zákazníků, obrat se blíží miliónu korun, přičemž zisk činí až 80% obratu. Je připravena jasná strategie růstu společnosti, ke které je ovšem zapotřebí partner. Ambice jsou dostat se v co nejbližší době na stabilní postavení na českém trhu a expandovat do zahraničí, kde tyto služby chybí.

  • 1955
    Aktivní

    PRAŽÍRNA KÁVY S NOVÝM TECHNOLOGICKÝM POSTUPEM A PŘÍCHUTĚMI

    350 000 CZK

    Záměrem autora je vytvořit pražírnu kávy, která bude dovážet, pražit a následně prodávat výběrovou kávu především z oblasti Kolumbie, Afriky, Kuby, Kostariky, Indie, Brazílie a dalších. Dále bude pražírna nabízet kávové speciality, které budou vyráběny vlastním procesem.
     
    V současné době autor do projektu investoval prostředky spojené s vývojem vlastního pražícího postupu, a to především proto, aby se odlišil od konkurence a vytvořil tak nový produkt. Výroba byla 3 měsíce vylepšována a nyní je již připravena pro uvedení na trh. Výsledný produkt byl při ochutnávkách znalcem uznán za velmi dobrý (pracuje v oboru 20 let).

    Investora hledá především proto, že nemá takové finanční prostředky, aby mohl spustit celý projekt najednou. Poskytnuté finance budou použity na nákup vybavení, zaplacení pronájmu prostor, nákup suroviny, zaplacení poplatků, založení firmy a část bude sloužit jako případná rezerva.
    Pražírna se vydá zcela novou ekologičtější cestou než konkurence. Jako obalový materiál se bude využívat především papír, který se dá následně recyklovat, namísto plastů a hliníku a jsou připraveny i další inovace.

  • 1952
    Aktivní

    MLADÁ, DYNAMICKÁ CESTOVKA UKAZUJÍCÍ BALI Z TÉ NEJOSOBNĚJŠÍ STRÁNKY

    2 000 000 CZK

    Autoři o sobě říkají, že provozují internetovou cukrárnu, kde se místo vanilkových trubiček a žloutkových věnečků prodávají neodolatelné dovolené, po kterých se zákazníkům sbíhají sliny. Mění trh cestovního ruchu novým, silným osobním přístupem. Dělají dovolené pro ty, co nechtějí strávit celý pobyt mezi hotelovým bazénem a mořem, ale nemají odvahu vydat se do světa sami pouze s baťůžkem. Momentálně působí na Bali, ale do deseti let je ambicí být ve více než 15 zemích světa.

    Vysoký proklientský přístup je po celou dobu dovolené, kde sice je dle balíčku předem vybrán určitý harmonogram, ale ten se vždy doladí na místě podle představ a přání klienta.

    Firma byla založena v říjnu roku 2017. Autoři do projektu investovali již 650.000 Kč. Tyto peníze byly použity na založení s.r.o., pronájem vily, náklady spojené s provozem a marketing.
     
    Autoři hledají investora, aby se mohli dostat více do povědomí a zároveň se věnovat expanzi a dalším aktivitám, které je dostanou na pozici leadera.
    Investice bude použita na pronájem větší vily na Bali, online marketing a analýzu trhu, kam bude projekt expandovat a na následný pronájem vily v nové zemi.

  • 1951
    Aktivní

    P2P PLATFORMA PRO CESTOVATELE A JEJICH VYBAVENÍ

    4 800 000 CZK - 6 000 000 CZK

    Jedná se o P2P online službu, která se zabývá problematikou sdílené ekonomiky. Projekt řeší zapůjčování sportovních a cestovatelských potřeb. Platforma je primárně cílená na velké městské aglomerace, přímořská letoviska, horská střediska a pravidelné sportovní akce. Jedná se o první aplikaci tohoto typu na trhu.

    Projektu bylo věnováno prozatím 6 měsíců obsahového vývoje, který se týká zrodu webových stránek a jeho obsahu databáze vč. obchodních podmínek, mobilní iOS, Android aplikace a bylo do něj investováno v řádech desetitisíc korun.
    Ze statistik vyplývá fakt, že právě toto odvětví má veliký potenciál, neboť:
    -Sdílená ekonomika každým rokem exponenciálně roste, a v roce 2025 nabyde hodnoty kolem 335 miliard $.
    -Každý člověk denně stráví v průměru 3,5 hodiny na svém mobilním zařízení. Ročně procestuje svět 1,2 miliardy lidí.
    -Je přes 75 miliard aplikací stažených na platformách iOS a Android.

    Strategického investora hledáme, z důvodu expanze platformy na globální trh. Růst projektu musí být zajištěn z právního a finančního hlediska. Investice bude sloužit ke globální marketingové kampani, dokončení aplikace i webových stránek, mzdy pro případné specialisty v oblasti účetnictví a práva.

    EN: P2P online service, that deals with issues of shared economy. The project solves borrowing sports and travel things especially for travellers. The platform is primarily targeted to large urban agglomerations, seaside resorts, mountain resorts and regular sports and travel events. This is the first application of this type on the market.
    In case of any interest, do not hesitate to contact Busyman for further informations.

  • 1936
    Aktivní

    PLATFORMA A APLIKACE ZVYŠUJÍCÍ KONVERZE PRODEJŮ OBCHODŮ A MÓDNÍCH ZNAČEK

    1 750 000 CZK

    Projektem je unikátní centralizovaná módní platforma soustřeďující veškeré obchody, informace, slevy, novinky a módní blogy na jednom místě. Využívá trhem ověřených fundamentů projektů Slevomat a Zomato, které přenáší na trh s módou a přidává prvky sociálního marketingu. Umožňuje vyhledávání obchodů podle geolokace nebo stylu oblékání a nákup prostřednictvím vlastních brandových voucherů. Partnerům pomáhá získat nové zákazníky, zvýšit konverzi a povědomí o značce.

    Do projektu již bylo zainvestováno cca 1.200.000 Kč, má hotovu aplikaci pro Androis a iOs, podány ochranné známky pro několik zemí, je zpracována analýza trhu od společnosti BrandBrothers a jsou již nasmlouváni klienti.

  • 1926
    Aktivní

    VIDEOPROJEKCE SPOJENÁ S ONLINE MARKETINGEM JAKO KOMPLEXNÍ SLUŽBA PRO FIRMY

    1 000 000 CZK

    Svět se stále vyvíjí a pro klienty už není tak zajímavé si nechat natočit jen samotné video, ale získat celý balíček služeb. Resp. vymyslí se koncept, cílová skupina a krom produkce videa bude postaráno i o celkový následný online marketing. Díky tomuto spojení jsou následné konverze a dosahy mnohem významnější, než když se odděleně natočí video s nějakým záměrem a to poté propaguje naprosto jiná společnost.
     
    Autora to ke tvorbě a natáčení videa táhlo od dětství, přičemž aktivně natáčí 3 roky, z toho 2 roky jej to živí. Do firmy bylo zainvestováno doposud cca 150 tis. Kč.
     
    V současné době se začátkem roku 2017 narůstá objem zakázek a je potřeba vytvořit druhý videotým a zároveň také spustit marketingové balíčky pro malé a střední firmy.
     
    Hlavní část investice by byla do techniky podporující 4K rozlišení, počítačů, na pronájem a vybavení kanceláří, investice do zaměstnance na fulltime a cash-flow.

  • 1923
    Aktivní

    SVĚTOVÝ ONLINE MAGAZÍN S ŠÍŘENÍM VIRÁLNÍHO OBSAHU

    155 000 CZK

    Projekt reflektuje vývoj doby posledních let, kdy se veškerý internetový obsah šíří virální cestou – přes sdílení pomocí sociálních sítí. Projekt vlastní skupiny s dosahem přes 800.000 fanoušků.
     
    Projekt je připravován přes 2 roky a proinvestováno bylo přes 250.000,- Kč.
     
    Jedná se o prodej celého projektu, kdy autorovi nezbývá časová kapacita k jeho vedení.

  • 1874
    Aktivní

    ROZVOJ KOMUNITNÍHO PORTÁLU PRO STUDENTY VYSOKÝCH ŠKOL

    2 000 000 CZK - 3 000 000 CZK

    Projektem je komunitní portál pro vysokoškolské studenty ČR. Jedná se o médium s vlastní redakcí, kterou tvoří převážně studenti. Portál sleduje aktuální dění mezi studenty a nabízí další zajímavá témata, a to vlastním studentským pohledem.

    V současné chvíli byly do projektu investovány, ať už přímo nebo nepřímo, více jak 3 000 000 Kč. Z toho více jak 1 200 000 Kč bylo využito na vývoj webu, který se za dobu 8 let 1x redesignoval a nyní se dokončuje nový design, který bude spuštěný do cca 2 měsíců. 

    Doposud činil obrat cca 100 000 Kč/měs., ovšem s expanzí se mění i byznys model. Portál má měsíční návštěvnost cca 90 000 unikátních přístupů.

    Projekt má připravenu strategii, redaktory, nové prostory a vše potřebné pro spuštění expanze.

  • 1794
    Realizováno

    Interaktivní reklamní nosič

    3 000 000 CZK

    Projekt začal před necelým rokem, kdy autor přišel s konceptem interaktivních zrcadel na toaletách, které konkretizují reklamu, kterou promítají dle osoby stojící před ním. Projekt má za sebou vývoj, výrobu, stanovení odbytů, získání prvních klientů a nasmlouvání budoucích zakázek. Před dvěmi měsíci začala komunikace s obchodními centry (potencionálními zájemci). Zrcadla jsou nyní v provozu cca měsíc.

    Do projektu již bylo zainvestováno více než 1 500 000 Kč.

    Autor hledá nového aktivního partnera, který mu pomůže s růstem společnosti a vyplacením prvního investora, který je nyní neaktivní, ovšem umožnil celý růst projektu do této, již fungující fáze.

  • 1791
    Realizováno

    Celosvětový virální online magazín

    150 000 CZK

    Autor projektu je student, který se již delší dobu zabývá virálním marketingem. Projekt cílí na marketing na Facebooku využívající tématicky orientovaných skupin, kterým zobrazuje cílené články související s jejich zájmy, uvnitř nichž je umístěna reklama klientů, za což jsou ochotny velké firmy platit významné obnosy.

    Projekt byl spuštěn s vpodstatě nulovou investicí v menším měřítku, přičemž již nyní zaznamenává úspěchy v řádu jednotek tisíc korun každý den. Pro výraznější rozšíření nyní hledá investora. Investice je cílena primárně na nákup vybraných skupin na FB a může být uvolňována postupně, dle mylníků.

    Projekt má velice nízké fixní náklady, progresivní růst a globální zaměření. Již je kompletně v anglickém jazyce a připraven pro expanzi.

Stránky