Obchod

Obchod

Vašemu výběru odpovídá 39 projektů
  • 1966
    Aktivní

    ZAVEDENÁ MODERNÍ SEZNAMKA NA KLUBOVÉ BÁZI PRO NEZADANÉ

    2 000 000 CZK - 3 000 000 CZK

    Jedná se o uzavřený “life-stylový klub” pouze pro nezadané s neomezenou kapacitou a neomezenou pestrostí zábavy. Členství je placené a exkluzivní - členem se můžete stát pouze na pozvání od jiného člena či ambasadora. Projekt nespočívá v seznamování, ale v produkování originálních volnočasových aktivit od profesionálně připravených stylových párty, přes různé zájmové aktivity, přednášky, workshopy až po gastroturistiku nebo cestovatelské aktivity.
     
    Do projektu bylo investováno 1,3 mil. Kč (bez započítání práce zakladatelů). V letošním roce se uskutečnilo více než 30 akcí pro 500 lidí. Tím se ověřil celý koncept a vylepšilo fungování i další vývoj.
     
    Se vstupem investora do projektu bude možné dokončit webovou i mobilní aplikaci, která je zcela zásadní pro komunikaci mezi členy, investovat je třeba do marketingu a růstu.

  • 1965
    Aktivní

    APLIKACE JÁ ČÍŠNÍK - REVOLUCE V GASTRONOMII

    5 000 000 CZK

    Stalo se Ti někdy, že jsi seděl v restauraci hladový a nedočkavý a číšník nikde? Pospíchal si a čekal „nekonečně dlouho“ na zaplacení? Nám se to stalo. Mnohokrát! A tak jsme si řekli, že to změníme! A pořádně!
     
    Aplikace Já, číšník je elektronická obsluha, která se nikdy nemračí, kterou máte vždy s sebou, se kterou objednáte to, co chce a kdykoli chcete, zaplatíte, kdy vás zrovna napadne. A to je teprve začátek….
     
    Já, číšník změní kvalitu služeb v gastronomii. Klientům ušetří čas i peníze, přinese zábavu, doporučí nejlepší jídlo a pití na základě spokojenosti ostatních klientů. Majitelům restaurací pomůže zvednout kvalitu služeb a personálu, dá nástroj na růst tržeb a pokles nákladů.
     
    A mnohem víc!

    Máme za sebou již rok vývoje, testování a úspěchů. Hledáme k sobě někoho, kdo finančně i osobně pomůže Já číšníka posunout do každé kapsy, každého mobilu, každé restaurace nejen u nás! Teď prostě startujeme obchod na plný pecky!

  • 1963
    Aktivní

    PORTÁL SPECIALIZUJÍCÍ SE NA DOPORUČENÍ A PRODEJ DÁRKŮ NA MÍRU

    946 000 CZK

    Projektem je internetový portál, který umožňuje prezentovat a prodávat produkty třetích stran (ostatních e-shopů), které jsou vhodné jako dárek. Portál je jedinečný a specifický svým zacílením na dárkové zboží, které si lidé vybírají pomocí chytře nastavitelného filtru. Kupující tak nabyde inspiraci ze široké nabídky vkusných, originálních či netradičních dárků. Nejen muži ocení úsporu času a vyhnutí se stresu při nakupování dárků na poslední chvíli. Obchodníci využívají portál jako efektivní prodejní kanál, který přivede zákazníka k nim do e-shopu. Největším lákadlem pro obchodníky je exkluzivita na umístění jejich produktů. To znamená, že žádný jiný e-shop nemůže inzerovat stejný produkt, jako již zalistovaný. Hlavní parametr pro výběr dárků není cena, a to je zásadní rozdíl oproti slevovým portálům a srovnávačům cen.
     
    Do projektu bylo vloženo cca 120.000 Kč z vlastních zdrojů autora, je naprogramován a otestován, má připravenu databázi partnerů pro oslovení a chystá se pro plný vstup na trh. Autor již má zkušenosti s online podnikáním.
     
    Projekt je připraven k uvedení, ale aby dosáhl svého potenciálu, bude zapotřebí investice (uvedeno v podkladech). Autor ocení partnera s know-how z oblasti E-commerce a parťáka, který se bude na projektu aktivně podílet. Není však podmínkou.

  • 1962
    Aktivní

    ROZŠÍŘENÍ NABÍDKY ZÁBAVNÍCH HER PRO MĚSTA, OBCE, FIRMY A EVENTY

    2 000 000 CZK

    Cílem celého projektu je vytvořit komplexní službu pronájmu jedinečných mobilních atrakcí, organizace zábavy pro děti i dospělé na firemních akcích, svatbách, dětských dnech s nabídkou pro celou ČR i zahraničí. Projekt má podobu přehledných internetových stránek sloužících k objednání a rezervování atrakcí.
     
    S touto aktivitou začal autor před necelými dvěma lety a minulou sezónu navštívil mnoho eventů s pěti svými atrakcemi. Do atrakcí a nezbytných dalších věcí k přepravě, manipulaci a bezpečnosti bylo investováno cca 1 200 000 Kč.
     
    Po absolvování sezóny dospěl autor k závěru, že tato činnost má obrovský potenciál a velmi širokou klientelu. Účastnil se cca 70 akcí a eventů. Již na další sezónu se mu začínají hromadit objednávky na akce, a tudíž začal realizovat nápad o spuštění jedinečného projektu, který nemá v ČR obdoby. Investice bude využita na výrobu 25-30 ks jednoduchých moderních atrakcí pro děti, nakoupení 10 středně velkých nafukovacích atrakcí od přímého dodavatele z Číny a nákupu 3 obrovských nafukovacích atrakcí. Dodavatel potvrdil, že je jediný odběratel v Čechách, přičemž originalita atrakcí spočívá i v tom, že dodavatel vyrobí atrakce na míru a dle konkrétního zadání.
     
    Už jsou registrovány zakázky na příští rok a nyní se hledá partner, který pomůže projektu expandovat.

  • 1961
    Aktivní

    PRÉMIOVÝ CHYTRÝ KUFR PRO BEZPEČNÉ CESTOVÁNÍ

    1 390 000 CZK

    Lidé přenáší své věci či cennosti odjakživa a kufry jim v tom pomáhají již nespočet let, ať už jde o cestování či stěhování.
    Bohužel ale k tomu také patří obavy a strach, o své cennosti, zavazadla o své blízké a nespočet dalších útrap, které Vás mohou na Vašich cestách zastihnout. Proto jsme vymysleli zavazadlo, které Vám dá pocit bezpečí a se kterým budete rádi cestovat.

    Zavazadlo, které je prvním karbonovým chytrým kufrem na světě. Vyrobený z karbonového kompozitu ruční výroby.

  • 1959
    Aktivní

    EXPANZE SPOLEČNOSTI VYRÁBĚJÍCÍ ZDRAVÉ SNÍDANĚ

    1 300 000 CZK - 2 450 000 CZK

    Projekt vznikl v roce 2012 a zabývá se výrobou vlastních produktů charakteru doplňků stravy a potravin, které neobsahují lepek. Potravinových doplňků bylo od roku 2012 prodáno více než 1 mil. ks. Na konci roku 2015 byl k funkčnímu programu hubnutí vyvinut produkt, který byl následně uveden na trh. Původní záměr počítal s tím, že produkce tohoto produktu bude na hranici cca 10000 ks/měsíc. V současné době produkce překračuje ve špičkách 250.000 ks měsíčně a neklesá pod 100.000 měsíčně. Dále jsou připraveny další produkty na zakázku a v blízkých měsících dosáhne produkce cca 750.000 ks měsíčně. Již nyní se produkty dodávají na deset zahraničních trhů a o dalších se velmi aktivně jedná.
     
    Projekt se zaměřuje na propagaci a prodej produktů, jejichž užívání, či konzumace, má pozitivní vliv na snižování hmotnosti lidského těla, nebo na kvalitu potravin, které z výrobních kapacit pocházejí. Myšlenka má s ohledem na v podstatě neexistující konkurenční prostředí globální potenciál. „Toto lze doložit např. dotazem zaměstnance společnosti, která v kooperaci mele komponenty pro nový výrobek „ZDRAVÁ polévka“, který se dotazoval, proč do rajčatové polévky dáváme sušená rajčata a ne nějaké chemické náhrady, či aromata, která by nahradila kvalitní suroviny.“
     
    Do projektu bylo vloženo přes 7 mil. Kč. Výrazný progres zaznamenal od ledna 2016, kdy rapidně narostly tržby. Projekt se velmi dynamicky vyvíjí rok a půl. Do tohoto roku značka vykazuje stabilní prodejní výsledky na poli potravinových doplňků.
     
    Projekt extrémně rychle expanduje jak na tuzemském, tak na zahraničních trzích. Investora je zde potřeba pro získání finanční stability celého projektu. Existují další produkty, které s ohledem na nedostatek času a finančních prostředků v tomto okamžiku nejsou vyráběny. Tyto produkty mají podobný prodejní potenciál jako výrobky, které již jsou prodávány.

  • 1958
    Aktivní

    ROZŠÍŘENÍ VÝROBY LASEROVÝCH STŘELNIC PRO CIVILNÍ A SPORTOVNÍ TRH

    10 000 000 CZK - 20 000 000 CZK

    Společnost se věnuje vývoji a výrobě různých druhů laserových střelnic již řadu let. Má za sebou úspěšně realizované projekty pro různá odvětví trhu. Prodej laserových a optických zařízení tvořil v r. 2015 obrat přibližně 5,5 mil. Kč a v roce 2016 přibližně 4,3 mil. Kč.
    Nyní společnost hledá nového partnera, který by ji pomohl s expanzí na trhu a obchodní stránkou projektu. Díky zkušenostem a vlastnímu vývoji je schopna dostát závazkům svých současných i budoucích klientů a stát se ještě významnějším hráčem na trhu s mezinárodním přesahem.
     
    Možnosti spolupráce jsou:
    -Nalezení strategického partnera pro obchodní činnost firmy s důrazem na komerční sféru, PR nebo teambuildingové aktivity.
    -Nabídka spolupráce na rozvoji firmy prostřednictvím investice.
    -Možnost vytvoření nové společnosti s investorem, rozvoj určitého segmentu ze současné široké nesourodé nabídky laserových střelnic.
     
    Za posledních 5 let bylo investováno jen do vývoje 5-6 000 000 Kč.

  • 1957
    Aktivní

    ROZŠÍŘENÍ VÝROBY A VÝVOJE LASEROVÝCH STŘELNIC PRO OZBROJENÉ SLOŽKY

    50 000 000 CZK - 100 000 000 CZK

    Společnost se věnuje vývoji a výrobě různých druhů laserových střelnic již řadu let. Má za sebou úspěšně realizované projekty pro různá odvětví trhu. Prodej laserových a optických zařízení tvořil v r. 2015 obrat přibližně 5,5 mil. Kč a v roce 2016 přibližně 4,3 mil. Kč.
     
    V současné době se firma zaměřuje na nalezení strategického partnera pro obchodní činnost s důrazem na ozbrojené složky. V této oblasti má vyvinuty speciální, vysoce konkurenčně schopné zařízení.
     
    Možnosti vstupu investora:
    • Nabídka spolupráce na rozvoji firmy prostřednictvím investice.
    • Možnost vytvoření nové společnosti s investorem, rozvoj určitého segmentu ze současné široké nabídky laserových střelnic.

    Projekt je vhodný pro investora s ambicemi či zkušenostmi v segmentu ozbrojených složek, armády.

  • 1956
    Aktivní

    ONLINE KABELOVKA 21.STOLETÍ

    3 000 000 CZK - 10 000 000 CZK

    Dnešní společnost je stále více online. Přesně takové prostředí máme pod kontrolou již řadu let. Mezi naše kolegy se řadí technici, kteří se mimo jiné specializují na webové projekty, mají zkušenosti s velkými datovými toky a starají se o autonomní systémy. A právě tito specialisté mají na svědomí i tento online TV projekt.
    Stalo se Vám už, že jste promeškali oblíbený TV pořad, protože jste zrovna nebyli v dosahu televize? Vyskytovali jste se zrovna mimo dosah signálu, nebo jste si zapomněli nastavit nahrávání? Mít tak v tu chvíli možnost sledovat TV například na mobilním telefonu, tabletu nebo notebooku, to by bylo. Tak jsme si řekli, že takovou službu navrhneme a spustíme. A to k 1. 5. 2015. Navíc jsou naše služby dostupné až 170 hodin zpětně, a tak záleží jen na Vás, kdy se na oblíbený pořad podíváte.
    Výsledkem jsou naše služby, které neustále zlepšujeme a rozšiřujeme. Dívat se můžete kdekoliv a kdykoliv s jedinou podmínkou – internetovým připojením a zařízením pro přenos programu. Díky tomu tak máte možnost shlédnout romantický film pod hvězdnou oblohou nebo seriál cestou v MHD, zatímco jedete do školy nebo zaměstnání. Naše služba je dostupná vždy a všude.
     
    Do projektu zainvestoval cca 5 400 000 Kč za poslední dva roky s důrazem na co největší automatizaci tak, aby náklady na provoz byly co nejnižší. Nyní má společnost po zahájení provozu řádově stovky platících zákazníků, obrat se blíží miliónu korun, přičemž zisk činí až 80% obratu. Je připravena jasná strategie růstu společnosti, ke které je ovšem zapotřebí partner. Ambice jsou dostat se v co nejbližší době na stabilní postavení na českém trhu a expandovat do zahraničí, kde tyto služby chybí.

  • 1953
    Aktivní

    VÝROBA A PRODEJ LUXUSNÍCH MÓDNÍCH DOPLŇKŮ VLASTNÍ VÝROBY

    6 600 000 CZK - 16 500 000 CZK

    „Jsme designéři a vývojáři. Naším produktem je design, zejména téma šátku jako užitého autorského díla, který je současně výtvarným objektem i komunikačním médiem. Nabízíme našim klientům pocit jedinečnosti s jistotou kvality. Vzácnost našich produktů vytváříme tak, že od každého designu vyrábíme velmi malé kolekce 10-50 ks. Byznys stavíme, kromě unikátnosti a kvality designových produktů, na vývoji aplikací umožňující našim klientům nevšední zážitky.
     
    Design nanášíme na hedvábné šátky prvotřídní kvality, které vyrábíme v Itálii a dopracováváme v Čechách. Prodejním kanálem je web napojený na podnikový systém. Zákazník v USA obdrží svou zásilku prostřednictvím DHL za 2 dny.“
     
    Doposud bylo investováno 3,4 mil. Kč a 1 rok práce několika lidí realizačního týmu.
     
    Prosadit luxusní značku, která do budoucna umožní zabývat se opravdu unikátními produkty zabere cca 1-2 roky. Již 7 měsíců se pracuje na PR ve Spojených státech a bude zapotřebí další investice do vývoje a výroby.

Stránky