Rychle rostoucí poptávka z regionů CSEE a Blízkého východu po ojetých autech vytváří nový prostor na trhu, který je obsazen několika panevropskými hráči s mnohdy technologicky zastaralými řešeními.
Stejně jako v dalších odvětvích, budoucnost je v prodeji aut bez prostředníka (peer-to-peer).
Projekt je funkční mobilní a webová aplikace založená na technologii umělé inteligence, agregující inzeráty ze všech hlavních inzertních serverů typu mobile.de, spuštěná v únoru 2020, již dnes s desítkami platících zákazníků (autobazarů), 10.000+ staženími a 1.500+ registrovanými uživateli.
Jako jediná na trhu aplikace umožňuje sofistikovaný „AI-powered“ direct message marketing díky zabudovanému messengeru na bázi Whatsappu s integrovaným překladačem do 93 jazyků, ve kterých je již dnes aplikace dostupná, pomocí kterého lze napřímo oslovit konkrétní uživatele s vysokou mírou odezvy.
Přes aplikaci lze také pořádat anonymizované aukce nebo pracovat s vlastním seznamem kontaktů v telefonu, což autobazary velmi oceňují – na jeden klik rozešlou nabídku všem kontaktům, kteří o daný typ auta dříve projevili zájem, k čemuž umělá inteligence přidá další potenciální zákazníky z platformy.
Již brzy bude také možné si nechat auto „na jeden klik“ dovézt ze zahraničí, čímž se významně sníží náklady pro zákazníky, kteří budou moci auta kupovat napřímo bez prostředníka.
Aplikace se na rozdíl od konkurenčních řešení zaměřuje i na P2P prodej nákladních aut a techniky, což je vysoce zajímavý, rostoucí trh, se kterým mají zakladatelé mnohaleté zkušenosti.
Tým má zpracovaný komplexní marketingově-obchodní plán založený na prověřeném business modelu konkurenční firmy na bázi měsíčního poplatku, s doplňkovými příjmy z reklamy, reklamních kampaní a provizí od třetích stran jako je např. přeprava aut, autopůjčky nebo pojištění.
Do projektu zakladatelé investovali již přes 3,5 mil. Kč. Hledá se investor pro urychlení rozvoje společnosti, na posílení marketingu a dovyvinutí posledních funkcí.