Jedná se o službu mobilních myček v mobilní aplikaci, ve které si zákazník vybere místo a čas, kde a kdy chce umýt vozidlo, a mobilní myčka přijede přímo k němu do firmy, domů, na adresu, kterou si vybere, v přesně stanovený čas.
Myšlenka produktu je: „Nejezděte na myčku, myčka přijede za vámi“. Benefitem této služby je úspora pro klienta. Úspora času, jelikož klient nejede na myčku, ale myčka přijede přímo k němu, úspora financí, protože se klient může věnovat své práci a čištění vozového parku nechá na nás, a úspora přírody, neboť šetříme několik desítek litrů vody na každém vozidle. Díky mobilní aplikaci je zaručena jednoduchost od objednání přes placení po rezervaci následujícího termínu.
Do projektu již bylo zainvestováno přes 500 tis. Kč. V této chvíli je hotová fungující pojízdná jednotka, jsou platící zákazníci a autoři momentálně intenzivně pracují na zviditelnění značky a produktu. Za projektem stojí autor se zkušenostmi z pozice ředitele významné automotive společnosti a řady dalších společností.
Služba je v provozu již 3 měsíce, v pilotní fázi se vyladila technická stránka. Produkt se aktivně prodává B2B zákazníkům, především velkým korporátům. Cílem je obsluhu služby „nastrkat“ do mobilní aplikace, rozšířit kapacitně, zvýšit povědomí o značce a rychleji dosáhnout bodu zvratu. Bod zvratu se očekává v rámci příštího roku, návratnost investice za 3 roky. Investice je zapotřebí na vyvinutí mobilní aplikace, zakoupení potřebného vybavení a pokrytí provozních nákladů potřebných pro dosažení bodu zvratu.
Díky investici cca. 4.000.000 Kč se projektu budou autoři moci věnovat naplno, za cca rok jsou schopni se dostat provozně do BEP, návratnost investice odhadujeme na cca 3 roky. Investor získá podíl 20% a partnery, kteří vyjádří svojí víru v projekt vkládáním vlastních prostředků a zkušené partnery s velmi dobrou orientací na trhu.