Jak vám mohou sociální sítě pomoci při vašem podnikání?

Myslíte si, že sociální sítě vám ve vašem podnikání nemůžou pomoci? Patří mezi lidi, kteří k Facebooku a jiným sociálním sítím mají spíše odpudivý postoj? V dnešním článku vám přinášíme několik argumentů, proč je dobré, aby vaše společnost byla na sociálních sítích.

Doba, kdy si firmy zakládaly své profily na sociálních sítích z důvodu, aby byly „in“ je už dávno pryč. Dnes se jedná o nezbytnost. Profil firmy na sociálních sítích hraje pro společnost významnou roli a zahrnutí profilu do komunikačního mixu má svůj nemalý význam. Především pro podnikatele působící na internetu jsou sociální sítě nezbytné.

Bez Facebook ani ránu

Facebook je základ a využívat by jej měli všichni podnikatelé. Poté co jej budete dělat na 110 procent, přejděte na další sociální sítě. Mezi specifika sociálních sítí patří to, že každá má jiné využití a své uživatele, proto se doporučuje být na více sociálních sítích než pouze na jedné.

Hlavní výhodou Twitter je stoprocentní dosah a velký počet uživatelů, kteří mají vliv na ostatní. Předností Google+ je možnost propagace prostřednictvím reklamního systému Google Adwords. V Čechách je obvyklá kombinace Facebook + Twitter + Youtube. Zájem o Instagram a LinkedIn se však neustále zvyšuje.

Sociální sítě neuškodí, naopak pomohou

Např. Facebook funguje dle odborníků výborně v rámci akvizice, budování značky, distribuci obsahu i v rámci zákaznického servisu. I když si hodně expertů poslední dobou stěžuje, že Facebook potlačuje organický dosah jednotlivých příspěvků, tedy že bez placené inzerce nejste u fanoušků moc vidět. Opak je pravdou. Avšak zde také hraje roli vysoká konkurence. Pokud to ale firmy myslí se svojí propagací vážně, měly by být ochotní za tyto služby i zaplatit.

V jednoduchosti síla

Založení stránky na Facebooku či jiného profilu sociálních sítích je jednoduché a zvládne jej každý. Odborníci přesto doporučují najmout si zkušeného profíka, protože profík v oboru v podstatě nedělá chyby. I když tato varianta bude dražší, určitě se vám vyplatí, protože efektivita bude vyšší.

Další příspěvky


Nevíte si rady s definováním vašich zákazníků? Využijte individuální konzultace.

Zákazníci
Chcete mít stoprocentní jistotu, že je váš dokument bez jediné hrubky a stylisticky správně?
Korektura
Chcete dostat zpětnou vazbu na váš Business plán od zkušeného podnikatele? Chcete aby váš business plán byl opravdu neprůstřelný? Nechte si dát zpětnou vazbu od profesionála. Business plán
Nekamarádíte se s čísly, ale víte, že jsou nezbytnou součástí úspěšného byznysu? Nechte si je zrevidovat. Finanční plán
Chcete si poslechnout názor pro který trh je váš produkt, či služba momentálně nejatraktivnější? A jaká je vůbec validace vašeho trhu? Cílový trh
Potřebujete zpětnou vazbu, či nacenění na vaše plánované technické řešení, MVP, či prototyp? Concept Proof
Než se do čehokoliv pustíte je vždy dobré vědět, jestli x dalších týmů nedělá na něčem podobném. Nechte si pořádně zanalyzovat vaši konkurenci. Konkurence
Ani sebelepší produkt nikdo nekoupí, pokud se o něm lidé nedozví. Nechte si zrevidovat či kompletně sestavit marketingovou strategii na míru. Marketing
Kvalitní produkt si zaslouží krásný kabátek na míru. Vizuální komunikace je extrémně důležitá od vizitek až po web. Jste se současným stavem vaší grafické identity spokojeni? Grafika
Potřebujete zpětnou vazbu, či nacenění na vaše plánované technické řešení, MVP, či prototyp? Prototyp
Máte svůj projekt dostatečně právně ochráněn proti konkurenci či případnému zneužití? Máte projekt ochráněn pro expanzi do dalších zemí? Ochrana produktu
Chcete dostat zpětnou vazbu na váš Business plán od zkušeného podnikatele? Chcete aby váš business plán byl opravdu neprůstřelný? Nechte si dát zpětnou vazbu od profesionála. Business plán
Nevíte si rady s naceněním vašich produktů či služeb? Využijte individuální konzultace s některým z našich odborníků z řad našich mentorů. Nacenění
Nevíte si rady s definováním vašich zákazníků? Využijte individuální konzultace. Zákazníci
Chcete si poslechnout názor pro který trh je váš produkt, či služba momentálně nejatraktivnější? A jaká je vůbec validace vašeho trhu? Cílový trh
Než se do čehokoliv pustíte je vždy dobré vědět, jestli x dalších týmů nedělá na něčem podobném. Nechte si pořádně zanalyzovat vaši konkurenci. Konkurence
V rámci našich aktivit jsme napojeni na řadu silných partnerů a distribučních kanálů. Zajímala by vás možnost spolupráce v této oblasti?
Distribuce
Nekamarádíte se s čísly, ale víte, že jsou nezbytnou součástí úspěšného byznysu? Nechte si je zrevidovat. Finanční plán
Ani sebelepší produkt nikdo nekoupí, pokud se o něm lidé nedozví. Nechte si zrevidovat či kompletně sestavit marketingovou strategii na míru. Marketing
Víte, že vlastnická struktura může být důležitým parametrem, jestli se investor rozhodne investovat do vašeho projektu, či ne? Vlastnická struktura
Nejste si jisti jak nastavit podmínky pro vstup investora (požadovaná investice vs. podíl)? Využijte odborné konzultace. Nabídka investorovi
Nekamarádíte se s čísly, ale víte, že jsou nezbytnou součástí úspěšného byznysu? Nechte si je zrevidovat. Finanční plán

Busyman

Chcete mít přehled o novinkách a akcí jako první? Stáhněte si naši App Busyman pro Android nebo iOS

Google Play App Store

Busyman.cz a jeho provozovatelé neposkytují služby investičního poradenství ve smyslu zákona č. 256/2004. Neposkytují poradenství pro trh s akciemi a cennými papíry. Dále také Busyman.cz, ani jeho provozovatelé, neručí za obsah zobrazených informací vložených samotnými inzerenty na internetové stránky Busyman.cz.

Tento portál provozuje společnost:
Genesis Invest s.r.o.
sídlem Kaprova 42/14
110 00 Praha 1 - Staré Město

zapsaná pod C 175775 u Městského soudu v Praze. IČ: 24804185

Kanceláře Busyman najdete na adrese Vojtěšská 245/1, 110 00 Praha 1 - Nové Město

© 2010 - 2022 Genesis Invest s.r.o.