Myslíte si, že sociální sítě vám ve vašem podnikání nemůžou pomoci? Patří mezi lidi, kteří k Facebooku a jiným sociálním sítím mají spíše odpudivý postoj? V dnešním článku vám přinášíme několik argumentů, proč je dobré, aby vaše společnost byla na sociálních sítích.
Doba, kdy si firmy zakládaly své profily na sociálních sítích z důvodu, aby byly „in“ je už dávno pryč. Dnes se jedná o nezbytnost. Profil firmy na sociálních sítích hraje pro společnost významnou roli a zahrnutí profilu do komunikačního mixu má svůj nemalý význam. Především pro podnikatele působící na internetu jsou sociální sítě nezbytné.
Facebook je základ a využívat by jej měli všichni podnikatelé. Poté co jej budete dělat na 110 procent, přejděte na další sociální sítě. Mezi specifika sociálních sítí patří to, že každá má jiné využití a své uživatele, proto se doporučuje být na více sociálních sítích než pouze na jedné.
Hlavní výhodou Twitter je stoprocentní dosah a velký počet uživatelů, kteří mají vliv na ostatní. Předností Google+ je možnost propagace prostřednictvím reklamního systému Google Adwords. V Čechách je obvyklá kombinace Facebook + Twitter + Youtube. Zájem o Instagram a LinkedIn se však neustále zvyšuje.
Např. Facebook funguje dle odborníků výborně v rámci akvizice, budování značky, distribuci obsahu i v rámci zákaznického servisu. I když si hodně expertů poslední dobou stěžuje, že Facebook potlačuje organický dosah jednotlivých příspěvků, tedy že bez placené inzerce nejste u fanoušků moc vidět. Opak je pravdou. Avšak zde také hraje roli vysoká konkurence. Pokud to ale firmy myslí se svojí propagací vážně, měly by být ochotní za tyto služby i zaplatit.
Založení stránky na Facebooku či jiného profilu sociálních sítích je jednoduché a zvládne jej každý. Odborníci přesto doporučují najmout si zkušeného profíka, protože profík v oboru v podstatě nedělá chyby. I když tato varianta bude dražší, určitě se vám vyplatí, protože efektivita bude vyšší.