Marketing

  • 18.08.2015

    Kdo doporučuje Facebook jako jediný marketingový nástroj, je idiot, říká Bartoš

    Velké emoce vzbudil na sociálních sítích článek 3 důvody, proč zapomenout na Facebook. Investujte peníze a čas jinam. Na článek reagoval i Honza Bartoš, odborník na tuto sociální síť, podle kterého nelze názor na Facebook až tolik striktně generalizovat. Vy jste byl jedním z těch, kteří se na můj názorový článek ozvali. Prozraďte tedy našim čtenářům, v jakých případech o FB Pages uvažovat můžeme?Facebook Page doporučuji klientům, pokud mají pro Facebook obsah a chtějí dělat na Facebooku marketing. Ale je nutné si uvědomit, že ne všechny obory (produkty) se pro...
  • 10.08.2015

    Studie: v Česku blokuje reklamy 11 % uživatelů internetu

    The 2015 Ad Blocking Report od společnosti PageFair (a za pomoci Adobe) říká, že blokování inzerce vyjde vydavatele na 22 miliard dolarů (14 % z internetové inzerce), blokujících uživatelů je 198 milionů (z 3,2 miliardy, tedy 6,1 %) a blokování za posledních 12 měsíců vzrostlo o 41 %. V Česku podle analýzy reklamy blokuje 11 % uživatelů, což má být 907 tisíc aktivních uživatelů (trochu jim ta čísla nesedí vůči velikosti internetové populace v ČR, tj.6,7 milionu od NetMonitoru).Odhad ušlých...
  • 22.06.2015

    Přečetli jste to celé? Facebook bude měřit čas trávený u příspěvků

    Facebook změnu v oficiálním vyjádření odůvodňuje tím, že současné metriky upřednostňovaly nedůležité (neboli zábavné) příspěvky, avšak opravdu důležitá sdělení kvůli nedostatku liků a interakcí zapadla. K tomu, co nás zajímá, se totiž obzvlášť v případě zásadních událostí nutně nemusíme vyjadřovat – lze si to představit na příkladu negativní zprávy, u níž like často působí tak nějak nepatřičně.V praxi to bude fungovat tak, že Facebook bude monitorovat, kdy se uživatel zastaví při scrollování ve svém news feedu. Když u některého příspěvku zůstane delší dobu, bude to signál...
  • 23.04.2014

    Proč a jak moc je důležitá kvalitní webová prezentace.

    Firemní prezentace je důležitým marketingových a komunikačním kanálem každé společnosti. Právě kvalitní webové stránky jsou hlavním nástrojem, který by vám měl přilákat zákazníky. Webová prezentace se nesmí podceňovat a je třeba jí věnovat velkou pozornost a také potřebné finanční prostředky.Vzhled webových stránek vaší společnosti bude mít velký vliv na oslovení potenciálních zákazníků, proto je velmi důležité, abyste design nepodcenili a zbytečně se tak hned na začátku nepřipravili o zákazníky, které vaše webová prezentace spíše odradí, než naláká. Předtím, než proběhne samotná...
  • 27.11.2013

    Neuromarketing: nová zbraň reklamy

    Nastavte reklamu podle emočního dopaduV dnešní době je stále složitější zaujmout reklamou. Z toho důvodu se začíná prosazovat takzvaný neuromarketing, který je založen na vyhodnocování skrytých psychofyziologických reakcí člověka, jež se mění v závislosti na prožívaných emocích. Toto měření emocí umožňuje sestavit reklamní kampaň tak, aby přesně odpovídala zaměření i nevědomým preferencím lidí, na které je mířena. Reklama je sestavována na základě dat zjištěných u vybraných respondentů. Těm jsou medicínskými přístroji sledovány změny mozkové a srdeční aktivity,...
  • 06.11.2013

    Miroslav Uďan radí, jak úspěšně provozovat e-shop

    Trendem doby jsou nákupy na internetu. Miroslav Uďan, CEO služby Shoptet.cz, vám poradí, jak úspěšně provozovat e-shop a na co se v rámci online marketingu zaměřit. Dalo by se říci, že na českém trhu je více než dostatek e-shopů? Má vůbec někdo šanci v konkurenci prorazit?V Čechách funguje přes 35 tisíc e-shopů. I když to vypadá, že už další nemají možnost se prosadit, opak je pravdou. Je nutné mít na zřeteli, že ne všechny internetové obchody jsou úspěšné a fungující. Mnoho lidí se domnívá, že si stačí založit webové stránky, naplnit je produkty a...
  • 29.08.2013

    Mailing, aneb jak se to dělá a co Vám může přinést?

    V pátek si vždycky dopřeju trochu osobních radostí a hodinku procházím všechny možné spamy a mailinglisty, které mi chodí na jeden speciální, k tomu zřízený účet. Je to takový můj úlet, kterým se snažím držet krok v branži pro nás důležité: emailová komunikace. Je fascinující, jak mizerně se v Česku mailinglisty používají. Nadpis jsem zvolil až téměř na hranici seomagořiny, ale je pravda, že prostým emailováním mohou eshopy nadělat slušné peníze. Jen to chce trochu myslet a trochu práce. Případně mírně investovat. Tak za prvé mějte na paměti, že pokud už jste získali emailový kontakt na...
  • 20.08.2013

    Reklamní slogany, aneb jak na ně?

    Reklamní slogan patří k propagaci od nepaměti. Jeho účelem je posílit značku, nebo na ni alespoň strhnout pozornost. Podle průzkumu Millward Brown dvě třetiny světových reklam slogan používají. Neplatí ovšem, že reklama se sloganem bude nutně účinnější než bez něj, slogan má pouze potenciál posílit vnímání značky.Malý německý experiment ukázal, že slogan se výrazně podílí na celkovém dojmu z reklamy. Zcela identická reklama s dvěma odlišnými slogany byla respondenty hodnocena odlišně.Jedním z funkčních prostředků, jak podpořit zapamatovatelnost sloganu, je jeho zhudebnění. Dobrým a...
  • 20.08.2013

    Od učebnic strategie marketingu po cílenou propagaci individualitou

    V roce 1960 v oblasti marketingu proslul profesor McCarthy, který vytvořil a pojmenoval čtyři výsledné složky marketingového mixu definovaného o sedm let dříve profesorem Bordenem. Produkt, cena, distribuce a marketingová komunikace však nahlížejí na marketing z pohledu firmy. V současné době však tento pohled už ne zcela funguje a nahrazuje jej nový – pohled očima zákazníka prostřednictvím 4C.Nový pohled na novém trhuProblém s padesát let starým pojetím marketingového mixu označovaným souhrnně jako 4P spočívá v tom, že některé projekty krachují přesto, že...
  • 05.06.2013

    Twitter - Babišův marketingový nástroj

    Píše "husákovskou" českoslovenštinou, je laciný populista a názory ostatních ho moc nezajímají. Taková je stručná diagnóza pobytu Andreje Babiše na sociální síti Twitter. Ale přesto platí, že je přirozeným talentem, který umí stručně zformulovat myšlenku a zaujmout s ní své publikum. Jestli chcete jeden důvod, proč se v Česku stát uživatelem Twitteru, pak jím může být právě Andrej Babiš. Tweety píše sám (bylo by ďábelsky rafinované, kdyby si našel autora, který by měl stejně špatnou češtinu jako on), inspirován aktuálními událostmi, případně z jakéhosi náhlého hnutí mysli. Rozhodně mu...

Stránky