Čtvrtý ročník největší soutěže nových nápadů v Česku začíná

Česká inovace otevírá čtvrtý ročník největší soutěže nových nápadů v Česku. Pokračuje tak úspěšný projekt, jehož cílem je podpořit tvořivost a zajímavé nápady malých a středních firem, jednotlivců, akademické sféry i veřejné správy. Prostřednictvím soutěže oslovuje inovátory bez ohledu na jejich věk, odvětví nebo zkušenosti. Soutěžní projekty bude hodnotit nezávislá porota odborníků v pěti kategoriích.

Uzávěrka soutěže je 21. listopadu tohoto roku, vítězové pak budou vyhlášeni koncem března 2015 na Festivalu České inovace v Národní technické knihovně v Praze.

Novinkou letošního ročníku je udělení ceny za kreativitu, která ocení netradiční novátorské řešení v praktickém životě, jenž může být teprve myšlenkou na počátku svého vývoje. V kategorii Inovační nápad budou hodnoceny inovace pocházející od jednotlivců nebo studentů, v kategorii Nadějná inovace budou posuzovány začínající firmy, Inovační hvězda zhodnotí malé a střední firmy, kategorie Inovativní firma je určená společnostem nad 250 zaměstnanců a pátá kategorie se zaměří na Inovace ve veřejné správě. Již druhým rokem se bude také vyhlašovat speciální cena za Společenskou prospěšnost inovace.

Oceněné Inovace budou mediálně zviditelněny, získají konzultační podporu pro další rozvoj, přístup k finančním zdrojům a kontaktům nejen na území ČR, ale také v zahraničí. Soutěž Česká inovace se orientuje především na praktickou podporu komerčního uplatnění nápadů. Důraz je kladen na dlouhodobou spolupráci se soutěžícími i po soutěži.

Minulého ročníku se zúčastnilo 127 projektů z celé České republiky, absolutním vítězem se stal LiCrete – beton propouštějící světlo, unikát v moderním stavebnictví a designu. S většinou soutěžících – inovátorů Česká inovace pokračuje ve spolupráci. Natočila video medailonky vítězů, pravidelně zveřejňuje články v odborných médiích.  Inovátoři mají možnost prezentovat své projekty na nejrůznějších akcích.

Zdroj: Tisková zpráva organizátora

Další příspěvky


Nevíte si rady s definováním vašich zákazníků? Využijte individuální konzultace.

Zákazníci
Chcete mít stoprocentní jistotu, že je váš dokument bez jediné hrubky a stylisticky správně?
Korektura
Chcete dostat zpětnou vazbu na váš Business plán od zkušeného podnikatele? Chcete aby váš business plán byl opravdu neprůstřelný? Nechte si dát zpětnou vazbu od profesionála. Business plán
Nekamarádíte se s čísly, ale víte, že jsou nezbytnou součástí úspěšného byznysu? Nechte si je zrevidovat. Finanční plán
Chcete si poslechnout názor pro který trh je váš produkt, či služba momentálně nejatraktivnější? A jaká je vůbec validace vašeho trhu? Cílový trh
Potřebujete zpětnou vazbu, či nacenění na vaše plánované technické řešení, MVP, či prototyp? Concept Proof
Než se do čehokoliv pustíte je vždy dobré vědět, jestli x dalších týmů nedělá na něčem podobném. Nechte si pořádně zanalyzovat vaši konkurenci. Konkurence
Ani sebelepší produkt nikdo nekoupí, pokud se o něm lidé nedozví. Nechte si zrevidovat či kompletně sestavit marketingovou strategii na míru. Marketing
Kvalitní produkt si zaslouží krásný kabátek na míru. Vizuální komunikace je extrémně důležitá od vizitek až po web. Jste se současným stavem vaší grafické identity spokojeni? Grafika
Potřebujete zpětnou vazbu, či nacenění na vaše plánované technické řešení, MVP, či prototyp? Prototyp
Máte svůj projekt dostatečně právně ochráněn proti konkurenci či případnému zneužití? Máte projekt ochráněn pro expanzi do dalších zemí? Ochrana produktu
Chcete dostat zpětnou vazbu na váš Business plán od zkušeného podnikatele? Chcete aby váš business plán byl opravdu neprůstřelný? Nechte si dát zpětnou vazbu od profesionála. Business plán
Nevíte si rady s naceněním vašich produktů či služeb? Využijte individuální konzultace s některým z našich odborníků z řad našich mentorů. Nacenění
Nevíte si rady s definováním vašich zákazníků? Využijte individuální konzultace. Zákazníci
Chcete si poslechnout názor pro který trh je váš produkt, či služba momentálně nejatraktivnější? A jaká je vůbec validace vašeho trhu? Cílový trh
Než se do čehokoliv pustíte je vždy dobré vědět, jestli x dalších týmů nedělá na něčem podobném. Nechte si pořádně zanalyzovat vaši konkurenci. Konkurence
V rámci našich aktivit jsme napojeni na řadu silných partnerů a distribučních kanálů. Zajímala by vás možnost spolupráce v této oblasti?
Distribuce
Nekamarádíte se s čísly, ale víte, že jsou nezbytnou součástí úspěšného byznysu? Nechte si je zrevidovat. Finanční plán
Ani sebelepší produkt nikdo nekoupí, pokud se o něm lidé nedozví. Nechte si zrevidovat či kompletně sestavit marketingovou strategii na míru. Marketing
Víte, že vlastnická struktura může být důležitým parametrem, jestli se investor rozhodne investovat do vašeho projektu, či ne? Vlastnická struktura
Nejste si jisti jak nastavit podmínky pro vstup investora (požadovaná investice vs. podíl)? Využijte odborné konzultace. Nabídka investorovi
Nekamarádíte se s čísly, ale víte, že jsou nezbytnou součástí úspěšného byznysu? Nechte si je zrevidovat. Finanční plán

Busyman

Chcete mít přehled o novinkách a akcí jako první? Stáhněte si naši App Busyman pro Android nebo iOS

Google Play App Store

Busyman.cz a jeho provozovatelé neposkytují služby investičního poradenství ve smyslu zákona č. 256/2004. Neposkytují poradenství pro trh s akciemi a cennými papíry. Dále také Busyman.cz, ani jeho provozovatelé, neručí za obsah zobrazených informací vložených samotnými inzerenty na internetové stránky Busyman.cz.

Tento portál provozuje společnost:
Genesis Invest s.r.o.
sídlem Kaprova 42/14
110 00 Praha 1 - Staré Město

zapsaná pod C 175775 u Městského soudu v Praze. IČ: 24804185

Kanceláře Busyman najdete na adrese Vojtěšská 245/1, 110 00 Praha 1 - Nové Město

© 2010 - 2022 Genesis Invest s.r.o.