Nápad tkví v tvorbě sociálně interaktivních her mezi lidmi. Tyto hry jsou známé především v minoritních skupinách v České republice, mezi různými spolky, ale v zahraniční jsou interaktivní hry rozšířené. Především v Německu nebo v severských zemích.
Princip těchto her tkví v tom, že hráč nesedí pasivně za stolem nebo za počítačem, ale účastní se hry naživo. Čili aktivně interaguje s ostatními hráči a vžívá se do předem určených rolí.
Má firma by se zabývala tvorbou těchto her, jak pro soukromý a veřejný sektor, tak pro jednotlivé osoby. Někdo vymyslí děj hry a postavy, které se v ději pohybují. Ostatní jsou hráči, kteří si rozeberou postavy a role v ději a poté hrají připravený příběh, který do značné míry ovlivňují nebo zcela vytvářejí, záleží na nastavení hry, jaký účel hra má splňovat a pro koho je hra připravována.
Konkurenční výhody projektu-
a) Služba jako taková a navíc přidáno obrácené tvoření her (tvoření her na míru).
b) Jistá výhoda prvenství na trhu a ztížení podmínek pro konkurenci – rozjet něco podobného zabere i větší firmě nějaký ten čas, navíc najít klíčové zaměstnance není lehké.
c) Lehké povědomí lidí o sociálních hrách.
d) Zkušenosti s tvorbou sociálních her.
e) Přijatelné fixní náklady a pak již menší provozní náklady.
f) zaměření i na jiné cílové skupiny, než mají velké existující konkurenční firmy a spojení s agenturami prodávajícími zážitky.