TECHNOLOGIE INFORMAČNÍCH ZRCADEL DO HOTELŮ A DALŠÍCH SEGMENTŮ TRHU

TECHNOLOGIE INFORMAČNÍCH ZRCADEL DO HOTELŮ A DALŠÍCH SEGMENTŮ TRHU

1973
Požadovaná výše investice (od): 
2 000 000 CZK
Požadovaná výše investice (do): 
4 000 000 CZK
Odhadovaná návratnost investice: 
23 měsíců
Odhadovaná doba realizace: 
5 měsíců

Společnost se zabývá vývojem a výrobou informačních zrcadel do hotelových pokojů s vyhlídkou vytvoření reklamní sítě zrcadel v restauracích a chytrého zrcadla do domácností. Jedná se o relativně novou technologii, která již své uplatnění nachází, nicméně její čas teprve nyní přichází. Autor se svým týmem si dává za cíl být průkopníky této technologie a zajistit tak silné postavení v tomto oboru již od jeho samotného počátku adaptace na trhu.
 
Investice od zakladatele činí doposud 600 000 Kč a 2 roky výzkumu a výroby a využití technologie a průzkumu trhu. Nyní je vše připraveno na výrobu a distribuci.
 
Investice od investora je určena ke spuštění výroby chytrých zrcadel do hotelových pokojů a s tím spojené náklady na marketing a vývoj výroby. V současné době se již komunikuje s prvními potenciálními zákazníky a zpracovává jejich analýza.

Názor Busyman.cz: 

„Autor se oblasti interaktivních zrcadel věnuje již delší dobu a investoval do přípravy vlastní prostředky.
Jelikož se jedná o vznikající trh, jsou možnosti uplatnění na něm vysoké, ovšem jedná se o novou technologii. Proto se autor rozhodl zaměřit na segment hotelů, kde již probíhají první jednání s potenciálními klienty.
Tento trh bude jen růst a je otázkou, kdo si na něm vezme podíl a dokáže jej pokrýt.“

Více informací k projektu

v CZK