Technologie

Technologie

Vašemu výběru odpovídá 17 projektů
  • 1966
    Aktivní

    ZAVEDENÁ MODERNÍ SEZNAMKA NA KLUBOVÉ BÁZI PRO NEZADANÉ

    2 000 000 CZK - 3 000 000 CZK

    Jedná se o uzavřený “life-stylový klub” pouze pro nezadané s neomezenou kapacitou a neomezenou pestrostí zábavy. Členství je placené a exkluzivní - členem se můžete stát pouze na pozvání od jiného člena či ambasadora. Projekt nespočívá v seznamování, ale v produkování originálních volnočasových aktivit od profesionálně připravených stylových párty, přes různé zájmové aktivity, přednášky, workshopy až po gastroturistiku nebo cestovatelské aktivity.
     
    Do projektu bylo investováno 1,3 mil. Kč (bez započítání práce zakladatelů). V letošním roce se uskutečnilo více než 30 akcí pro 500 lidí. Tím se ověřil celý koncept a vylepšilo fungování i další vývoj.
     
    Se vstupem investora do projektu bude možné dokončit webovou i mobilní aplikaci, která je zcela zásadní pro komunikaci mezi členy, investovat je třeba do marketingu a růstu.

  • 1961
    Aktivní

    PRÉMIOVÝ CHYTRÝ KUFR PRO BEZPEČNÉ CESTOVÁNÍ

    1 390 000 CZK

    Lidé přenáší své věci či cennosti odjakživa a kufry jim v tom pomáhají již nespočet let, ať už jde o cestování či stěhování.
    Bohužel ale k tomu také patří obavy a strach, o své cennosti, zavazadla o své blízké a nespočet dalších útrap, které Vás mohou na Vašich cestách zastihnout. Proto jsme vymysleli zavazadlo, které Vám dá pocit bezpečí a se kterým budete rádi cestovat.

    Zavazadlo, které je prvním karbonovým chytrým kufrem na světě. Vyrobený z karbonového kompozitu ruční výroby.

  • 1960
    Aktivní

    MODERNÍ SYSTÉM PROPOJUJÍCÍ DIVADLA S NÁVŠTĚVNÍKY

    1 000 000 CZK - 1 250 000 CZK

    Každý jistě známe v našem okolí řadu lidí, kteří rádi chodí do divadel. Často a rádi objevují nová představení i divadla. Vedle toho často slýcháme, jak je pro divadlo těžké najít své diváky. Bohužel trh divadel zůstal svým vývojem v 90. letech minulého století a proto divákům nezbývá nic jiného, než složitě hledat stránky divadel na Googlu a divadlům nezbývá než doufat, že je diváci najdou. Toto chce autor změnit.

    Cílem projektu je udělat z divadla běžnou součást života lidí — podobně jako je tomu u kina. A jak se toho docílí? Divákům bude poskytnut nástroj, jak být kultuře mnohem blíž než to kdy bylo možné. Jak ji mít ve své kapse. Nástroj, který jim umožní snadno vyhledávat mezi představeními divadel v jejich městě, sdílet se svými kamarády doporučení a pozvánky na představení a jednoduše — jedním kliknutím — nakupovat vstupenky. To je tento projekt, budoucnost spojení diváků a divadel.

    Do projektu se v následujících měsících chystá investice okolo 250 000 Kč z vlastních zdrojů autora. Jeho přípravou se zabývá aktivně tým lidí již 3 měsíce. Od potenciálního investora očekávají finanční zázemí, které jim umožní lépe pracovat na tom, aby celý systém fungoval po technické stránce, ale primárně hledají do projektu strategického partnera. Hlavní vizí a záměrem je něco, co má ambici změnit daný tržní segment — a to nejenom v ČR. Aby tohoto dosáhli, potřebují na své straně partnera, který pomůže s nastavením procesů, managementu, plánováním a následnou expanzí na zahraniční trhy.

    V současné době se již komunikuje s prvními divadly, aby celý systém byl zhotoven maximálně efektivně a na základě praktických zkušeností.

  • 1958
    Aktivní

    ROZŠÍŘENÍ VÝROBY LASEROVÝCH STŘELNIC PRO CIVILNÍ A SPORTOVNÍ TRH

    10 000 000 CZK - 20 000 000 CZK

    Společnost se věnuje vývoji a výrobě různých druhů laserových střelnic již řadu let. Má za sebou úspěšně realizované projekty pro různá odvětví trhu. Prodej laserových a optických zařízení tvořil v r. 2015 obrat přibližně 5,5 mil. Kč a v roce 2016 přibližně 4,3 mil. Kč.
    Nyní společnost hledá nového partnera, který by ji pomohl s expanzí na trhu a obchodní stránkou projektu. Díky zkušenostem a vlastnímu vývoji je schopna dostát závazkům svých současných i budoucích klientů a stát se ještě významnějším hráčem na trhu s mezinárodním přesahem.
     
    Možnosti spolupráce jsou:
    -Nalezení strategického partnera pro obchodní činnost firmy s důrazem na komerční sféru, PR nebo teambuildingové aktivity.
    -Nabídka spolupráce na rozvoji firmy prostřednictvím investice.
    -Možnost vytvoření nové společnosti s investorem, rozvoj určitého segmentu ze současné široké nesourodé nabídky laserových střelnic.
     
    Za posledních 5 let bylo investováno jen do vývoje 5-6 000 000 Kč.

  • 1957
    Aktivní

    ROZŠÍŘENÍ VÝROBY A VÝVOJE LASEROVÝCH STŘELNIC PRO OZBROJENÉ SLOŽKY

    50 000 000 CZK - 100 000 000 CZK

    Společnost se věnuje vývoji a výrobě různých druhů laserových střelnic již řadu let. Má za sebou úspěšně realizované projekty pro různá odvětví trhu. Prodej laserových a optických zařízení tvořil v r. 2015 obrat přibližně 5,5 mil. Kč a v roce 2016 přibližně 4,3 mil. Kč.
     
    V současné době se firma zaměřuje na nalezení strategického partnera pro obchodní činnost s důrazem na ozbrojené složky. V této oblasti má vyvinuty speciální, vysoce konkurenčně schopné zařízení.
     
    Možnosti vstupu investora:
    • Nabídka spolupráce na rozvoji firmy prostřednictvím investice.
    • Možnost vytvoření nové společnosti s investorem, rozvoj určitého segmentu ze současné široké nabídky laserových střelnic.

    Projekt je vhodný pro investora s ambicemi či zkušenostmi v segmentu ozbrojených složek, armády.

  • 1956
    Aktivní

    ONLINE KABELOVKA 21.STOLETÍ

    3 000 000 CZK - 10 000 000 CZK

    Dnešní společnost je stále více online. Přesně takové prostředí máme pod kontrolou již řadu let. Mezi naše kolegy se řadí technici, kteří se mimo jiné specializují na webové projekty, mají zkušenosti s velkými datovými toky a starají se o autonomní systémy. A právě tito specialisté mají na svědomí i tento online TV projekt.
    Stalo se Vám už, že jste promeškali oblíbený TV pořad, protože jste zrovna nebyli v dosahu televize? Vyskytovali jste se zrovna mimo dosah signálu, nebo jste si zapomněli nastavit nahrávání? Mít tak v tu chvíli možnost sledovat TV například na mobilním telefonu, tabletu nebo notebooku, to by bylo. Tak jsme si řekli, že takovou službu navrhneme a spustíme. A to k 1. 5. 2015. Navíc jsou naše služby dostupné až 170 hodin zpětně, a tak záleží jen na Vás, kdy se na oblíbený pořad podíváte.
    Výsledkem jsou naše služby, které neustále zlepšujeme a rozšiřujeme. Dívat se můžete kdekoliv a kdykoliv s jedinou podmínkou – internetovým připojením a zařízením pro přenos programu. Díky tomu tak máte možnost shlédnout romantický film pod hvězdnou oblohou nebo seriál cestou v MHD, zatímco jedete do školy nebo zaměstnání. Naše služba je dostupná vždy a všude.
     
    Do projektu zainvestoval cca 5 400 000 Kč za poslední dva roky s důrazem na co největší automatizaci tak, aby náklady na provoz byly co nejnižší. Nyní má společnost po zahájení provozu řádově stovky platících zákazníků, obrat se blíží miliónu korun, přičemž zisk činí až 80% obratu. Je připravena jasná strategie růstu společnosti, ke které je ovšem zapotřebí partner. Ambice jsou dostat se v co nejbližší době na stabilní postavení na českém trhu a expandovat do zahraničí, kde tyto služby chybí.

  • 1948
    Aktivní

    OTEVŘENÁ DATOVÁ PLATFORMA BUDOUCNOSTI

    5 000 000 CZK

    Společnost se zabývá vývojem unikátního technologického produktu. Jedná se o otevřenou platformu umožňující propojování a využívání dat na technologicky i filozoficky nové úrovni. Společnost pomáhá vytvářet mosty jak mezi uzavřenými datovými zdroji firem, tak mezi online a offline světem.

    Autoři mají ambici, aby se platforma stala globálním hybatelem „datové revoluce“. Otevřená platforma umožní v rámci této revoluce nový způsob jak data bezpečně sdílet, užívat a transformovat.
     
    Společnost vznikla v lednu 2017 a vychází z dlouholetých zkušeností jejich zakladatelů a již nyní jedná s významnými subjekty ohledně implementací.
     
    Do vývoje platformy bylo zatím investováno (člověkodní - MD):
    60 MD architektonických a analytických prací
    120 MD vývojových prací
    80 MD business development

  • 1940
    Aktivní

    OBLÍBENÁ APLIKACE PRO SENIORY STAŽENÁ JIŽ V 75 ZEMÍCH SVĚTA

    11 000 000 CZK

    Projekt je bez nadsázky bránou do digitálního světa seniorů. Jedná se o aktivní zapojení a propojení seniorů s rodinami a propojování na další zajímavé služby z oblasti healthcare, education ad. Tyto parametry již byly otestovány a aktivně se rozvíjejí. Autoři mají za sebou rozvoj zahrnující účast na Czech Acceleratoru v San Franciscu, Bostonu ad. Do projektu již bylo investováno €200.000 a 3 roky práce.
     
    Projekt má nyní cca 6000 uživatelů ze 75 zemí světa a je připraven rozvoj na několika trzích, včetně primárního v USA.
     
    Investice bude využita pro globální růst a byznys development.

  • 1922
    Aktivní

    PATENTOVANÁ TECHNOLOGIE PRO ELEKTROCHEMICKÉ ČIŠTĚNÍ VOD

    2 000 000 CZK - 4 000 000 CZK

    Projektem je unikátní metoda čištění vod vycházející z patentovaného systému. Zjednodušeně vyjádřeno tato metoda spočívá v čištění vod bez použití biologických metod a metod přidávání externích chemických přípravků. Autor hledá investora na prosazení metody do komerčního použití, hlavně z obchodního hlediska.
     
    Majitel patentu je v současné době společnost, kde byl autor podílníkem, nyní se jedná o převodu patentu přímo na jeho osobu.
     
    Doposud byly do projektu zainvestovány přibližně 2 000 000 Kč a přibližně 2 000 hodin práce.

  • 1920
    Aktivní

    TECHNOLOGIE INTELIGENTNÍHO ZÁMKU A JEHO DISTRIBUCE SKRZE VÝHRADNÍ ZASTOUPENÍ V NĚKOLIKA ZEMÍCH

    750 000 CZK - 1 000 000 CZK

    Technologie spočívá ve vysoce zabezpečeném systému ovládání zámku vstupních dveří pomocí mobilní technologie. Na projektu autor pracuje od února 2016 s tím, že k oficiálnímu zahájení prodeje výrobcem v rámci Evropy došlo 20. 10. 2016. Projekt prošel úspěšnou kampaní na Kickstarter a nyní začíná své produkty a technologie dodávat veřejnosti.
     
    Projektem je výhradní distribuce produktů této společnosti v České a Slovenské republice a v Polsku, a to na základě uzavřené smlouvy o výhradním zastoupením v teritoriu ze dne 28. srpna 2016 s možností na jakoukoliv další destinaci v rámci střední a východní Evropy.
     
    Již je dokončena výroba internetové prezentace, e-shop, zprovozněné profily sociálních sítí, jazykové mutace a kampaň Google AdWords v celkové hodnotě 50.000 Kč. V současné době probíhá jednání o možném umístění produktu do specializované sekce „smart home“ v 10 vybraných provozovnách společnosti Datart. Autor již odstartoval předběžná jednání s potencionálními prodejními partnery v dalších zemích.
     
    Od investora se očekává aktivní spolupráce v oblasti propagačních a marketingových kampaní, vytvoření obchodní sítě v teritoriu a finanční kapitál.

Stránky