Název projektu:
Regionální internetová televize, Místo realizace: Olomoucký a Zlínský kraj
Cíle projektu:
podporu rozvoje cestovního ruchu, kultury a mladých umělců zvýšení informovanosti veřejnosti o dění prostřednictvím audiovizuálních médií
Cílová skupina:
primární-mladí lidé ve věku 15 - 45 let
sekundární-nad 45 let
Výchozí situace:
nedostatečná podpora kultury, slabý zájem mladých lidí o kulturu a umění
chybějící možnosti pro prezentaci mladé umělce
slabá informovanost o kulturních a společenských akcích, aktivitách v regionu
stagnující cestovní ruch
nefungující mediální zázemí
Očekávaný výsledek:
široká veřejná propagace kulturních akcí v regionu a jeho městech?
zvýšení počtu návštěvníků kulturních a veřejných společenských akcí
zvýšení informovanosti obyvatelstva o veřejném a kulturním dění
zlepšení tvůrčího prostředí pro mladé umělce
spojování mladých umělců
rozvoj a podpora reklamního trhu a konkurenčního prostředí (na základě reklam)
Aktivity televize:
spuštění internetového archivu a vysílání na webu
tvorba reportáží, hudebních a tanečních klipů, dokumentárních filmů, zábavných žánrů, informačních programů, ...
on-line vysílání - live přenosy kulturních akcí
expandování do veřejných prostorů - montáž LED stěn a plazmových televizí na veřejných prostranstvích a místech s vysokou koncentrací obyvatelstva
spolupráce s místními umělci, občanskými sdruženími a organizacemi
prodej reklamního času, tvorba a vysílání reklam.
Programové portfolio televize:
informační relace - zpravodajství
dokumentární filmy
zábavný formát - hudební a taneční klipy
podpůrné a propagační programy regionu a měst
on-line vysílání kulturních akcí -
kulturní reportáže
doplňkové formáty - talkshow, soutěže, atd..
Poměr a trvání vysílacího / reklamního času: 3:1 (45 min. Vysílání 15 min. Reklamního času)
Termín spuštění: 1. červen 2013
Plán financování (sponzoři, fin. Příspěvky):
grantové programy
sponzorské příspěvky
reklamy
prodej reklamního času:
spolupráce a partnerství