Hotelnictví a gastronomie

Hotelnictví a gastronomie

Vašemu výběru odpovídá 7 projektů
  • 1965
    Aktivní

    APLIKACE JÁ ČÍŠNÍK - REVOLUCE V GASTRONOMII

    5 000 000 CZK

    Stalo se Ti někdy, že jsi seděl v restauraci hladový a nedočkavý a číšník nikde? Pospíchal si a čekal „nekonečně dlouho“ na zaplacení? Nám se to stalo. Mnohokrát! A tak jsme si řekli, že to změníme! A pořádně!
     
    Aplikace Já, číšník je elektronická obsluha, která se nikdy nemračí, kterou máte vždy s sebou, se kterou objednáte to, co chce a kdykoli chcete, zaplatíte, kdy vás zrovna napadne. A to je teprve začátek….
     
    Já, číšník změní kvalitu služeb v gastronomii. Klientům ušetří čas i peníze, přinese zábavu, doporučí nejlepší jídlo a pití na základě spokojenosti ostatních klientů. Majitelům restaurací pomůže zvednout kvalitu služeb a personálu, dá nástroj na růst tržeb a pokles nákladů.
     
    A mnohem víc!

    Máme za sebou již rok vývoje, testování a úspěchů. Hledáme k sobě někoho, kdo finančně i osobně pomůže Já číšníka posunout do každé kapsy, každého mobilu, každé restaurace nejen u nás! Teď prostě startujeme obchod na plný pecky!

  • 1959
    Aktivní

    EXPANZE SPOLEČNOSTI VYRÁBĚJÍCÍ ZDRAVÉ SNÍDANĚ

    1 300 000 CZK - 2 450 000 CZK

    Projekt vznikl v roce 2012 a zabývá se výrobou vlastních produktů charakteru doplňků stravy a potravin, které neobsahují lepek. Potravinových doplňků bylo od roku 2012 prodáno více než 1 mil. ks. Na konci roku 2015 byl k funkčnímu programu hubnutí vyvinut produkt, který byl následně uveden na trh. Původní záměr počítal s tím, že produkce tohoto produktu bude na hranici cca 10000 ks/měsíc. V současné době produkce překračuje ve špičkách 250.000 ks měsíčně a neklesá pod 100.000 měsíčně. Dále jsou připraveny další produkty na zakázku a v blízkých měsících dosáhne produkce cca 750.000 ks měsíčně. Již nyní se produkty dodávají na deset zahraničních trhů a o dalších se velmi aktivně jedná.
     
    Projekt se zaměřuje na propagaci a prodej produktů, jejichž užívání, či konzumace, má pozitivní vliv na snižování hmotnosti lidského těla, nebo na kvalitu potravin, které z výrobních kapacit pocházejí. Myšlenka má s ohledem na v podstatě neexistující konkurenční prostředí globální potenciál. „Toto lze doložit např. dotazem zaměstnance společnosti, která v kooperaci mele komponenty pro nový výrobek „ZDRAVÁ polévka“, který se dotazoval, proč do rajčatové polévky dáváme sušená rajčata a ne nějaké chemické náhrady, či aromata, která by nahradila kvalitní suroviny.“
     
    Do projektu bylo vloženo přes 7 mil. Kč. Výrazný progres zaznamenal od ledna 2016, kdy rapidně narostly tržby. Projekt se velmi dynamicky vyvíjí rok a půl. Do tohoto roku značka vykazuje stabilní prodejní výsledky na poli potravinových doplňků.
     
    Projekt extrémně rychle expanduje jak na tuzemském, tak na zahraničních trzích. Investora je zde potřeba pro získání finanční stability celého projektu. Existují další produkty, které s ohledem na nedostatek času a finančních prostředků v tomto okamžiku nejsou vyráběny. Tyto produkty mají podobný prodejní potenciál jako výrobky, které již jsou prodávány.

  • 1938
    Aktivní

    VÝROBA A PRODEJ KONZERVOVANÝCH POLÉVEK

    4 350 000 CZK

    Společnost vyrábí a prodává konzervované 3 litrové polévky určené k prodeji v místech s omezenou možností vaření (čerpací stanice, kiosky, stánky rychlého občerstvení, restaurace k rychlému uspokojení poptávky).

    Má vlastní produkt, spuštěny první prodeje a plánuje expanzi.

    Jedná se o jedinou společnost na území ČR a SR, která vyrábí polévky pro B2B balení 3L.

  • 1937
    Aktivní

    KOMUNIKAČNÍ PLATFORMA MEZI HOTELY A HOSTY

    13 500 000 CZK

    Jedná se o komunikační platformu zlepšující vztah mezi hotely a hosty za pomocí mobilního webu, smartphone aplikací a administrace. Tým prodává řešení již téměř dva roky, v portfoliu má přes 80 platících hotelů. Pýchou společnosti je klient Van Der Valk - nejlepší hotelový řetězec v Nizozemí působící zároveň jako strategický investor.
     
    Projekt byl vybrán mezi TOP startupy v kategorii Smart City and Living (TOP 10 ze 400) a absolvoval akcelerační program StartupBootCamp v Amsterodamu (2016), během kterého připravil světovou verzi produktu s cílem obsadit alespoň 3 % světového trhu během 4 let.
     
    Obrovskou devizou týmu je zkušenost s hospitality prostředím, technologická vyspělost a lean management směřující čistě k prodeji a produktu. V roce 2017 oceněn Velkou cenou Cestovního ruchu a očekává novou investici 500.000 EUR v seed kole (v předchozím kole investice 250.000 EUR) pro dopotvrzení product-market-fit s předpokladem Round A v 1Q/2018 v řádech miliónů EUR.

    Autoři hledají investory pro umožnění finalizace produktu a získání zpětné vazby z prvotních trhů pro mezinárodní expanzi formou online marketingu a resellerů. Cílem je v roce 2017 obsadit československý trh, Nizozemí a turecké přímořské oblasti.

  • 1932
    Aktivní

    DOKONČENÍ REKONTRUKCE A PROVOZOVÁNÍ HOTELU V PRESTIŽNÍ LOKALITĚ U HRANIC S NĚMECKEM

    13 500 000 CZK - 18 000 000 CZK

    Komplexní stavební úpravy, přestavba a změna účelu provozu z původního ubytovacího zařízení horské chaty s kapacitou 35 lůžek, na víceúčelové pobytové centrum s kapacitou max. 80 pevných lůžek a 20 přistýlek, poskytující kompletní služby v oblasti ozdravné a poznávací turistiky, sportovních a sociálních programů, zaměřených na celoroční aktivity.

    V současné době bylo investováno 15 milionů z úvěru poskytnutého Oberbank A.G. Plzeň. Z toho byl refinancován úvěr na koupi za 2,6 mil. CZK a v investici do rekonstrukce 12,4 mil. CZK. Společníci investovali do projektových a inženýrských prací k získání st. povolení, do prvotních bouracích a vyklízecích prací finanční prostředky ve výši cca 5 mil. CZK.

    Také je možná změna projektu, jelikož je rozjednána změna stavby před dokončením, můžou se zde vybudovat apartmány pro prodej nebo pronájem, ze suterénních prostor by mohla být krásná restaurace a bufet k pronájmu nebo prodeji (na této straně ski areálu nic podobného není), či byty (u nemovitosti je zastávka autobusu MHD).

  • 1930
    Aktivní

    PROTEINOVÝ FRESHBAR V OBCHODNÍCH CENTRECH

    650 000 CZK - 900 000 CZK

    Cílem projektu je vytvořit novou formu rychlého občerstvení na bázi proteinových nápojů. Tyto nápoje se skládají z proteinu a ovoce/zeleniny plus dalších možných doplňků stravy. V současné době tento koncept nemá konkurenci.
     
    Do projektu byly zatím investovány první prostředky, které byly využity na nákup surovin v rámci vytváření receptů.
     
    Autor hledá partnera, který bude schopen pokrýt náklady na vybavení a nájem baru. Investice má být primárně využita na vybavení/sestavení baru a uhrazení nájmu.
     
    Cílovou skupinou jsou lidé ve věku 15+, kteří cvičí, snaží se žít zdravě a nemají například čas na klasickou formu stravování.

    Nápoje lze popsat třemi slovy: fast/healthy/fresh

  • 1868
    Aktivní

    PRIVÁTNÍ WELLNESS CLUB V PRAZE

    3 000 000 CZK

    Cílem projektu je výstavba privátního a diskrétního wellness clubu s kompletními službami na jednom místě (sauna, vířivka, pára, solární louka, bar, zábava), orientovaného na privátní klientelu, ale nejen na ni.

    Projekt zahrnuje podnikatelský záměr, tj. možnost realizace privátního wellness clubu, zpracovaného od studie, která je dopracována, přes časový a finanční plán až k prováděcímu projektu. Projekt zahrnuje tech. zařízení, el., vzduchotechniku. K projektu je již vytvořena corporate identity, včetně založených účtů na sociálních sítích pod vlastní značkou.

    Do projektu autor investoval cca 200 000 Kč a rok práce, během kterého řešil veškeré náležitosti.

    Projekt je zpracován pro konkrétní místo v suterénu činžovního domu na Praze 7. 
    Autor v současné době hledá investora na zhodnocení podnikatelského záměru. Autor zajistí realizaci projektu až do fáze exitu nebo nalezení nájemce tak, aby z projektu šla trvalá dividenda v podobě příjmu z pronájmu či prodeje. Konkrétní možnosti a varianty při osobním jednání.