Cestovní ruch

Cestovní ruch

Vašemu výběru odpovídá 5 projektů
  • 1952
    Aktivní

    MLADÁ, DYNAMICKÁ CESTOVKA UKAZUJÍCÍ BALI Z TÉ NEJOSOBNĚJŠÍ STRÁNKY

    2 000 000 CZK

    Autoři o sobě říkají, že provozují internetovou cukrárnu, kde se místo vanilkových trubiček a žloutkových věnečků prodávají neodolatelné dovolené, po kterých se zákazníkům sbíhají sliny. Mění trh cestovního ruchu novým, silným osobním přístupem. Dělají dovolené pro ty, co nechtějí strávit celý pobyt mezi hotelovým bazénem a mořem, ale nemají odvahu vydat se do světa sami pouze s baťůžkem. Momentálně působí na Bali, ale do deseti let je ambicí být ve více než 15 zemích světa.

    Vysoký proklientský přístup je po celou dobu dovolené, kde sice je dle balíčku předem vybrán určitý harmonogram, ale ten se vždy doladí na místě podle představ a přání klienta.

    Firma byla založena v říjnu roku 2017. Autoři do projektu investovali již 650.000 Kč. Tyto peníze byly použity na založení s.r.o., pronájem vily, náklady spojené s provozem a marketing.
     
    Autoři hledají investora, aby se mohli dostat více do povědomí a zároveň se věnovat expanzi a dalším aktivitám, které je dostanou na pozici leadera.
    Investice bude použita na pronájem větší vily na Bali, online marketing a analýzu trhu, kam bude projekt expandovat a na následný pronájem vily v nové zemi.

  • 1940
    Aktivní

    OBLÍBENÁ APLIKACE PRO SENIORY STAŽENÁ JIŽ V 75 ZEMÍCH SVĚTA

    11 000 000 CZK

    Projekt je bez nadsázky bránou do digitálního světa seniorů. Jedná se o aktivní zapojení a propojení seniorů s rodinami a propojování na další zajímavé služby z oblasti healthcare, education ad. Tyto parametry již byly otestovány a aktivně se rozvíjejí. Autoři mají za sebou rozvoj zahrnující účast na Czech Acceleratoru v San Franciscu, Bostonu ad. Do projektu již bylo investováno €200.000 a 3 roky práce.
     
    Projekt má nyní cca 6000 uživatelů ze 75 zemí světa a je připraven rozvoj na několika trzích, včetně primárního v USA.
     
    Investice bude využita pro globální růst a byznys development.

  • 1937
    Aktivní

    KOMUNIKAČNÍ PLATFORMA MEZI HOTELY A HOSTY

    13 500 000 CZK

    Jedná se o komunikační platformu zlepšující vztah mezi hotely a hosty za pomocí mobilního webu, smartphone aplikací a administrace. Tým prodává řešení již téměř dva roky, v portfoliu má přes 80 platících hotelů. Pýchou společnosti je klient Van Der Valk - nejlepší hotelový řetězec v Nizozemí působící zároveň jako strategický investor.
     
    Projekt byl vybrán mezi TOP startupy v kategorii Smart City and Living (TOP 10 ze 400) a absolvoval akcelerační program StartupBootCamp v Amsterodamu (2016), během kterého připravil světovou verzi produktu s cílem obsadit alespoň 3 % světového trhu během 4 let.
     
    Obrovskou devizou týmu je zkušenost s hospitality prostředím, technologická vyspělost a lean management směřující čistě k prodeji a produktu. V roce 2017 oceněn Velkou cenou Cestovního ruchu a očekává novou investici 500.000 EUR v seed kole (v předchozím kole investice 250.000 EUR) pro dopotvrzení product-market-fit s předpokladem Round A v 1Q/2018 v řádech miliónů EUR.

    Autoři hledají investory pro umožnění finalizace produktu a získání zpětné vazby z prvotních trhů pro mezinárodní expanzi formou online marketingu a resellerů. Cílem je v roce 2017 obsadit československý trh, Nizozemí a turecké přímořské oblasti.

  • 1913
    Aktivní

    CESTUJETE? CESTUJTE CHYTŘE S APLIKACÍ PRO USNADNĚNÍ NAVIGACE TURISTŮM A HLEDÁNÍ DOPRAVNÍCH SPOJENÍ

    2 000 000 CZK - 3 000 000 CZK

    „Dobrý den, nevíte, jak se dostanu…?“ Tak zní často kladená otázka turistů, se kterou je teď konec.
     
    Aplikace nejenže vyhledá nejrychlejší spoj městské dopravy, například podle zadání názvu ulice či hledané pamětihodnosti, ale zároveň nabídne zaplatit cestu podle aktuálního tarifu každého města přímo určeného pro držitele aplikace v příslušném smart zařízení. Každý tento uživatel při stažení aplikace vyplní formulář s důležitými informacemi o své osobě (jméno, příjmení, telefonní číslo, e-mail, věk, sociální zařazení - kritéria pro zaslání platné jízdenky přímo na míru podle pravidel příslušného dopravce), podle kterého bude cestujícímu odesílána platná jízdenka pomocí SMS na telefonní číslo zadané ve formuláři.
    Aplikace nabídne zastávku poblíž zadané hledané cesty s uvedením, kolik případně zbývá dojít pěšky. Aplikace může zároveň upozornit, za jak dlouho uživateli jede požadovaný spoj tak, aby jej stihl a neujel mu od místa jeho aktuální polohy zjištěné pomocí GPS. Součinnost aplikace s mapou a jízdním řádem a nejaktuálnějšími podmínkami přepravy dopravce. Aplikace bude reagovat na plánované výluky a řešit nejrychlejší objížďku v případě, že jsou mu poskytnuta data.
     
    V současnosti bylo do projektu investováno 150.000,- Kč bez DPH za vytvoření platformy, na které se v současnosti pracuje. Dokončení je naplánováno na leden 2017. Projekt hledá aktivního investora, především pro posun projektu správným směrem, ideálně propojení s další obdobnou platformou, nápadem, či zkušenostmi investora. Případný vstup investora a jeho iniciativa je ohodnocena na 2-3.000.000 Kč. Prostředky budou použity na reklamu, marketing a propagaci projektu. Uvolňování financí bude postupné.

  • 1912
    Aktivní

    KONCEPT POSKYTUJÍCÍ MOŽNOST CESTOVAT FORMOU ATRAKTIVNÍHO ZÁVODU

    400 000 CZK

    Autoři zprostředkovávají jedinečný zážitek, který je cenově dostupný i pro studenty, jež jsou nyní cílovou skupinou. Dvoučlenné týmy se vydají do zahraniční destinace, ze které se musí dostat zpět na Václavské náměstí. Celá soutěž je monitorována a tím je i divácky zajímavá.

    Autoři již mají za sebou první závody, kde si ověřili koncept a potenciál projektu.
     
    Do projektu je třeba zainvestovat řádově 400 000,- Kč do května 2017. Díky tomu se dosáhne silného zázemí, organizační přípravy a získání účastníků závodu.
     
    Cílem je udělat projekt exkluzivní a velkolepý pro účastníky. V tuto chvíli je třeba zajistit webové stránky, vytvořit obchodní podmínky a veškeré právní záležitosti k závodu, zajistit účastníkům ubytování a letenky, pokrýt náklady na přípravu závodu, účetní služby, marketing – reklama na internetu, podpora Youtube kanálu, reklamní předměty.